Burdel w AVIVA!

Znalezione obrazy dla zapytania aviva

Kiedy jeszcze pracowałam, to przystąpiłam do ubezpieczenia grupowego w AVIVA.

To była taka nowość w tamtych czasach i koleżanki z pracy też się ubezpieczyły w tej firmie.

Minęło 11 lat, a moja polisa gdzieś się zawieruszyła i nie wiedziałam dokładnie od czego się ubezpieczyłam, ale składki płaciłam systematycznie, gdyż bankowi poleciłam, to jako zlecienie stałe.

Umarła Mama i zaczęłam się intersować, czy jakieś pieniądze mi się należą po Jej śmierci.

Zadzwoniłam do swojej agentki ubezpieczeniowej w moim mieście i poradziła mi tylko, abym się zarejestowała na stonie „Moja Aviva” i tam dowiem się wszystkiego.

Zaczęłam więc procedurę rejestracji i dostałam szału. Strona nie przyjmowała hasła mi przysłanego sms-em, ale się w końcu udało.

Okazało się, że jestem ubezpieczona od śmierci rodzica, ale dalej już było tylko gorzej.

Moi członkowie rodziny są ubezpieczeni w PZU i ich formalności trwały chwilkę, bo dostarczyli wszelkie potrzebne dokumenty i otrzymają swoje pieniądze, a ja walczyłam z AVIVA przez tydzień.

Dodzwonić się do AVIVA graniczy z cudem, ale w końcu się udało z pomocą cierpliwego Męża i dowiedziałam się,  że mejlem zostanie mi przysłany formularz, który wypełniłam i dołączyłam skan dowodu osobistego i aktu zgonu Mamy i myślałam, że sprawa jest już jasna i klarowna!

W między czasie dostałam pismo zaczynające się od szanowna pani – na pani koncie jest nadpłata i proszą, abym się do tego ustosunkowała.

Nie wiem dlaczego mój bank przesyła moje pieniądze dwa, albo trzy razy w miesiącu i stąd jest ta nadpłata, co muszę sprostować.

Jednak kiedy napisałam mejla, aby moją nadpłatę przelano mi na konto bankowe, to otrzymałam mejla, że nie ma żadnej nadpłaty, a jest niedobór składki w miesiącu styczeń i luty 2019 roku.

Znowu wpadłam w szał, bo musiałam zrobić ponownie skan pisma od nich i im wysłałam, a wówczas się nadpłata faktycznie odnalazła w wysokości prawie ponad 300 złotych.

W końcu napisali, że należy mi się świadczenie z powodu śmierci Mamy i otrzymałam od nich – uwaga!!!!

Całe 500 złotych, kiedy moja miesięczna składka nie jest mała, bo powyżej 70 złotych przez 11 lat.

Mojemu Mężowi ubezpieczonemu w PZU z tytułu śmierci Teściowej należy się 1.400 złotych, a ja dostałam ochłapy i jeszcze chcieli mnie oszukać.

Korespondencja z tą firmą to cyrk na kółkach i gdybym nie miała Internetu i gdybym nie była uparta, to by mnie oszwabili na świadczeniu i na nadpłacie.

Seniorzy nie dajcie sobie wmówić, że AVIVA, która reklamuje swoje usługi w telewizji jest uczciwą firmą, bo to są złodzieje żerujący na starych ludziach.

Czuję ogromny niesmak, bo straciłam energię na walkę o śmieszne pieniądze i uciekam od nich jak najdalej!

Z mejli wynika raz, że żadne świadczenie mi się nie należy i nie mam żadnej nadpłaty, a potem, że się należy wszystko – burdel i tak chcieli mnie okraść!

Elki to fajne dziewczyny, ale w życiu mają zawsze pod górkę i jestem tego przykładem.

Szanowna Pani
zgodnie z prośbą poniżej załączam skan formularza dot. świadczenia pogrzebowego.

Z poważaniem
Telecentrum
http://www.aviva.pl

Moja odpowiedź!

Dzień dobry!
Nr mojej polisy to: XXXXX
Jeśli istnieje nadpłata na moim koncie, to proszę przesłać na moje konto bankowe.
Mam pytanie, czy należy mi się zasiłek pogrzebowy w związku z śmiercią mojej Mamy, która zmarła 01.02.2019 r. Mam akt zgonu!
Dziękuję za ew. poradę.

Szanowna Pani,
uprzejmie informuję, że nie odnajdujemy korespondencji dotyczącej nadpłaty na polisie xxxxx.
Z poważaniem
Monika Sromek
Centrum Kontaktów z Klientami
Szanowna Pani,
uprzejmie informuję, że brak na rachunku polisy nadpłaty. Oczekujemy na uzupełnienie składek wymaganych w styczniu oraz lutym br.Jednocześnie informuję, że zakres polisy nie uwzględnia ryzyka z tytułu śmierci rodzica.
Odpisałam tak:
W dniu 04.02.2019 roku otrzymałam od Was pismo, że na moim rachunku jest nadpłata w wysokości 328.87 złotych, a więc jak to jest do otrzymanego mejla.
Podnato konsultant oświadczył, że należy mi się świadczenie z powodu zgonu rodzica.
Możecie mi napisać, to po co ja płacę te składki skoro nic mi się nie należy?
Pismo podpisała Pani Małgorzata Walewska i dot. nadpłaty na rachunku polisy!
Szanowna Pani,
uprzejmie informuję, że nie odnajdujemy korespondencji dotyczącej nadpłaty na polisie XXXXX
Z poważaniem
Monika Sromek
Centrum Kontaktów z Klientami
Szanowna Pani,
uprzejmie prosimy o zapoznanie się z korespondencją dotyczącą wniosku o wypłatę świadczenia, którą przekazujemy w załączniku.
Przyznano mi 500 złotych!
Plik zabezpieczyliśmy hasłem, którym jest data urodzenia
osoby ubezpieczonej w formacie DDMMRRRR.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.
Z poważaniem
Zespół Avivy
Opdpisałam ja:
Informujecie mnie, że nie ma na moim rachunku żadnej nadpłaty, a wiec dlaczego ja dostaję pisma w tym roku, że mam na koncie nadpłatę.
Wydaje mi się, że ktoś mnie wprowadza w błąd i nie wiem, o co tu chodzi.
Proszę to solidnie sprawdzić, bo wygląda na to, że chyba zrezygnuję z waszych usług.
Szanowna Pani,
uprzejmie informuję, że aktualnie na koncie polisy widnieje nadpłata w kwocie 328,87 zł.
Nadpłata może zostać:
– zaksięgowana jako kolejne wymagalności,
– zwrócona na wskazany rachunek bankowy,
– zaksięgowana jako wpłata dodatkowa,
Z poważaniem
Karol Stojak
Centrum Kontaktów z Klientami
Reklamy

13 myśli na temat “Burdel w AVIVA!

  1. Mam podobne doświadczenia z Towarzystwem Ubezpieczeniowym. Też mam zamiar się z nim rozstać. Dobrze, że napisałaś ten tekst. Trzeba ostrzegać przed firmami niekompetentnymi i złodziejskim.

    Polubienie

  2. Heh,żeby to był jednostkowy przypadek… Ale choćby w tv ciągle się słyszy jak np firmy ubezpieczeniowe na wszelkie sposoby się wykręcają, byle by tylko nie wypłacić ani złotówki,albo wypłacić mniej… Oni są na tyle zdolnymi gadzinami że zawsze coś wynajdą.

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s