Zły dzień dla Polski i dla mnie!

Już kiedyś pisałam i nie jest to żadne odkrycie życiowe, że budzimy się o poranku i nie wiemy kompletnie, co dany nam dzień przyniesie.

Wstałam rano i jak zawsze zrobiłam sobie kawę z mlekiem i włączyłam TVN24 i nagle – w jednej chwili byłam przerażona tym, co te kanalie z moim krajem wyrabiają, ale o tym później.

Wzięłam się za obiad, aby odreagować i dziś gotowałam gulasz, który podałam z kaszą i surówką z kiszonych ogórków w oleju z młodą cebulą.

Roboty przy tym mało i po obiedzie znowu zaczęłam słuchać media, ale wolne media.

Gdzieś około godziny 15 Mąż otrzymał telefon ze straszną wiadomością.

W dalszej, naszej rodzinie powiesiła się żona, matka we własnym domu.

Kiedy usłyszałam wiadomość, to krzyknęłam – o Jezu i do tej pory mielę temat – co się stało, bo dlaczego?

Stosunkowo młoda kobieta, bo lekko po 50 -tce założyła sobie sznur na szyję, stanęła na pufie, którą odsunęła i było po wszystkim.

Oczywiście znałam ją i zachodzę w głowę, bo zawsze się zastanawiam jak można skończyć swoje życie przez powieszenie, bo według mnie jest to niesamowity akt odwagi.

Nie mam pojęcia jak się wiąże sznur, krawat czy inne, aby skutecznie dokonać samobójstwa.

Rano była u swojej teściowej na kawie i umówiła się z nią na wieczór, aby obejrzeć razem jakiś film!

Minęła godzina od wyjścia od teściowej i za chwilę już nie żyła.

Nie zostawiła żadnego listu pożegnalnego i bliscy do końca życia będą zadawali sobie pytania – dlaczego nic nie zauważyli.

Szybko przyjechał lekarz, który stwierdził zgon i zaraz karawan i już jej nie ma!

Jest to dla mnie ciężki dzień, bo mimo, iż nie byłyśmy blisko, to przeżywam ten akt, bo każda śmierć w rodzinie sprawia wielki smutek.

Od 6 lat piszę o tym jaki ten rząd jest niebezpieczny dla Polski i moich Rodaków myślących zdroworozsądkowo z troską o Polskę.

Oto dziś komunista Piotrowicz w pseudo Trybunale Konstytucyjnym prowadzi nas do POLEXITU.

Pamiętam jak wprowadzali dekomunizację i pozbawiali ludzi pracujących w organach państwowych emerytur.

Jakże wielu z tego powodu dostawało zawałów serca, a także popełniali samobójstwa.

Teraz ta glista wyprowadza Polskę z Unii Europejskiej i śmieje się Polakom w twarz, bo jemu można wszystko!

TSUE postanowieniem orzekło, że Izba Dyscyplinarna nie ma prawa orzekać, bo jest to niezgodne z unijnymi traktatami!

Jeśli Polska nie zastosuje się do postanowienia, to będziemy musieli zapłacić ogromne kary!

Oczywiście „politycy PiS” twierdzą, że jest to niezgodne z polską Konstytucją, którą dranie łamią na każdym kroku!

Sam Adrian, który nazywa się prezydentem złamał Konstytucję 7 razy i za to kiedyś odpowie prawnie.

Wszystko zmierza ku temu, że staniemy się Węgrami, albo Białorusią, bo odbiorą nam Wolne Media, pozbawią nas miejsca w Unii Europejskiej i tylko żal naszych dzieci i Wnuków!

Przyjdzie im żyć w biedzie, gdyż Unia Europejska za niesubordynację zakręci nam kurek i nastanie ciemność, a Kaczyński będzie zacierał rączki niespracowane, że dopiął swego, bo wszystko będzie katolickie!

Glista Piotrowicz to twarz:

Twarz komucha,

twarz prokuratora stanu wojennego,

twarz obrońcy pedofila,

twarz gwałciciela Konstytucji RP.

Twarz PolExitu.

Wolna i demokratyczna Polska go rozliczy.

#NieDlaPolExit

20 myśli na temat “Zły dzień dla Polski i dla mnie!

  1. Mnie też dziś krew zalewa, bo większość Polaków nawet nie wie, gdzie to łajba zwana szumnie Polską, zmierza.
    Mam taką złość na lewicę i ich poparcie dla pis przy głosowaniu funduszy europejskich, że nigdy już nie zagłosuję na tych zdrajców. Może i plan wysadzenia tego nierządu by się nie udał, ale była chociaż szansa.

    Polubienie

    1. Szarabajko i ja jestem wściekła na Lewicę, a także na inne opozycyjne partie, bo są bez jaj kompletnie. Już Ci pisałam, że Tusk się zmęczył i pojechał do Chorwacji, Jego pisanina na Twitterze, to za mało. Tu trzeba Majdan organizować, bo koniec Polski jest bliski!

      Polubienie

  2. Wysłuchałam przebiegu rozprawy TK. W całości. Ręce opadają. Muszę ochłonąć. Piotrowicz… co to za cham…!!! Bodnar do końca z klasą… ale czy da się dyskutować z TAKIMI prostakami…???!!! Dziad jeden (komuch pieprzony!) odebrał głos przedstawicielowi RPO w trakcie rozprawy, bo mu się treść nie podobała! Ja pierdziu….

    Polubienie

      1. Mam tak samo i w domu z Mężem wciąż komentujemy to co się dzieje. Jakie to smutne jest, że po odzyskaniu demokracji znowu jesteśmy zniewoleni! Ani grosza z Unii dla Polski!

        Polubienie

  3. …zniewoleni przez bandę imbecyli… te nalane gęby, ten tępy wzrok, te spasłe brzuszyska…
    nie! to dla mnie już za dużo…!
    Przelało mi się dzisiaj, Sagulo!

    Polubienie

    1. Tak samo Gosiu jak mnie! Przeczytałam na TT wpis, że tylko Kaczyński ma swoją wizję na Polskę, a reszta jak ratlerki bronią swoich stołków i wcale nie idzie o Polskę, a o kasę! Mówię Ci, że kiedyś erka mnie zabierze z domu! Nienawidzę kłamstwa i wprost się nim brzydżę!

      Polubienie

    1. Dobrej nocy, ale jakże mi szkoda moich Wnuków i innych dzieciaków żyjących w tym zepsutym kraju! Jesli odbiorą mi TVN i Internet to nie wiem, co się ze mną staine. Śpij dobrze.

      Polubienie

  4. Najczęściej jest tak, że rodzina nic nie zauważa, ale żyjemy w takich czasach że człowiek jest ślepy na drugiego człowieka, każdy jest zajęty swoim życiem, niewiele ze sobą rozmawiamy i wychodzi jak wychodzi… Potrafimy być samotni nawet wśród rodziny i to odbiera nam resztki nadziei, sił… Niech spoczywa w pokoju.

    Polubienie

    1. Ale przyznasz Marku, że jest ciekawie. Codziennie coś nowego, a nie taka nuda jak u Ciebie. Niemniej śledź politykę, bo nie wiadomo kiedy samoloty przestaną tu przylatywać.

      Polubienie

Dodaj komentarz