Archiwum dnia: 8 czerwca, 2022

Otworzyły mi się oczy!

Małgorzata Ohme

wpis dzisiejszy z ogłoszenia odejścia Miszczaka z TVN.

Szukam naszego wspólnego zdjęcia, ale nie mogę znaleźć w telefonie w Barcelonie, gdzie zastała mnie smutna wiadomość o Twoim odejściu z TVN. Zawdzięczam Ci tak wiele, wiele jak wiele osob, może znacznie więcej, bo myśl, ze jesteś dodawała mi odwagi i siły od wielu lat. Jesteś najważniejsza osoba na mojej zawodowej drodze, bardzo ważna w moim życiu w ogóle. Jesteś autorytetem dla wieku z nas i tak pozostanie. Dziękuję Ci za wszystko i wierzę, że to nie koniec Twoich sukcesów, chociaż masz ich tyle, ze mozesz obdarować kilka żyć 🤩

Powyższy wpis napisała na Facebooku psycholog Małgorzata Ohme, która od jakiegoś czasu pracuje w TVN w programie „Dzień Dobry TVN”

Osobiście tego nie oglądam już od dłuższego czasu, gdyż zaczął mnie ten program wkurzać i ludzie tam pracujący, którzy wchodzą w tyłek Edwardowi Miszczakowi, który trzęsie tą stacją i tymi ludźmi.

Po przeczytaniu powyższego myślałam, że Miszczak odszedł z tego świata, bo Ohme tak ten wpis opatrzyła, że on był dla niej jak Bóg i wszystko mu zawdzięcza – dosłownie, a on odszedł!

Oni stamtąd wszyscy lali łzy dzisiaj, a Rozenek – Majdan także, że to był ojciec jej sukcesu!

Jakiego sukcesu perfekcyjna pani domu?

Polały się łzy z oczu pani Woźniak – Starak, która także trwa dzięki swojemu pracodawcy.

Miszczak kreował ludzi miernych, ale wiernych i nie jednemu tyłek uratował, ale mnie otworzyły się oczy, kiedy zauważyłam skręt Wolnych Mediów w stronę PiS i nie tylko ja to zauważyłam.

Zauważyłam, że chętnie pokazuje się Kaczyńskiego i jego konwencję, a przerywa się wystąpienia Donalda Tuska.

Nie jestem odosobniona w obserwacjach.

Ludzie płaczą czołobitnie za tym człowiekiem i jestem ciekawa kto go zastąpi.

Może ktoś bardziej otwarty i odważny i -zmiecie takiego Wojewódzkiego, Chajzera z mediów, oraz infantylną cwaniarę Rozenek.

W tej telewizji jest brak obiektywnej wizji, a póki co – oglądam tylko Fakty po Faktach, choć niektórzy dziennikarze też skręcają na prawo jak Olejnik Kolęda – Zalewska i Morozowski.

Miszczak odchodzi z TVN-u po 25 latach, ale spokojnie – podobno przechodzi do POLSAT-u i zastąpi Ninę Terientiew.

A w TVN-e pseudo gwiazdki opłakują, bo się boją.

Zwalniają ludzi za krytykę drożyzny w Polsce, co wydarzyło się w Pacanowie.

Tak patrząc na zastraszanie społeczeństwa, to strach już pisać polityczne blogi.

Tak to się porobiło, że strach pisać, krytykować, mieć swoje zdanie, bo mogą zapukać o 6 rano!