Archiwum dnia: 20 czerwca, 2024

Mam dość!

Przeczytajcie powyższe, bo w ciągu tylko jednego tygodnia tyle zła się zdarzyło w Polsce.

Łzy ciekną same, kiedy podają media, że skatowany noworodek 19 dniowy został zabity przez własnych rodziców i podobno brała w tym udział babcia dziecka.

Co się stało z naszym społeczeństwem, że dochodzi do tylu przestępstw ze skutkiem śmiertelnym i tego nie zrobili obcokrajowcy, a nasi rodacy.

Napuścili Polaków na czarnoskórych i zrobili na nich nagonkę, bo im się to politycznie opłaca, a ja mieszkam w takim miejscu, że od lat na moich ulicach nie widziałam żadnego czarnoskórego.

Sami ich sprowadzili i teraz na nich szczują, choć niezłą kasę na tych ludziach zarobili i to jest karygodne.

Osobiście jestem wściekła na nowy rząd, bo nie widzę efektów rozliczania tej bandy i sami sędziowie są zawiedzeni, że w sprawie praworządności nie dzieje się zbyt wiele.

Mijają miesiące, a neosędziowie są wciąż powoływani przez debila z pałacu i nijak tego nie można zatrzymać.

Mój znajomy z Facebooka napisał tak:

„DLACZEGO CIĄGLE FUNKCJONUJE NIELEGALNA NEO KRS? CZY WYROKI SĄDÓW, W TYM TSUE SĄ BEZ ZNACZENIA DLA KOALICJI 15 PAŹDZIERNIKA? NALEŻY UCHYLIĆ NIELEGALNE, SPRZECZNE Z PRAWEM USTAWY PiS W TYM ZAKRESIE, UCHWAŁĄ SEJMU I POSTAWIĆ TYCH UZURPATOROW Z NEO KRS PRZED SĄDAMI. SĘDZIOWIE NOMINOWANI PRZEZ NEO KRS POWINNI ZOSTAC ZWERYFIKOWANI W TRYBIE PILNYM”

Ile czasu jeszcze poczekamy, aby w tym kraju zrobić prawny porządek, bo odebranie ochrony Kryśce Pawłowicz, to za mało.

Dlaczego ten z pałacu wciąż gra na rzecz PiS-u i nie można z tym pajacem zrobić porządku, kiedy na sędziego powołuje bandytę Pawlaka, byłego RPD, który dla dzieci nie zrobił nic.

Ile jeszcze to potrwa, że debil z pałacu będzie sobie samowolnie psuł praworządność, a ja na debila patrzeć nie mogę.

Powinny być przepisy, że jeśli prezydent działa na szkodę praworządności, to należy go pojmać i zakuć w kajdany.

Po jaką cholerę debil wybiera się do komunistycznych Chin, które wspomagają Putina i go zbroją.

Przecież to jest nie etyczne, a nowy rząd tylko gada, a nie robi nic.

Obciąć mu budżet, aby nie robił sobie bezsensownych wycieczek po chińskim murze, bo ja mam szczerze dość tych obiecanek, że nowy rząd ich rozliczy.

Nie rozliczy i już i te wybory były dla mnie ostatnie i obiecuję, że jeszcze tylko pójdę na wybory na prezydenta i wycofam się w cholerę z każdych kolejnych wyborów, bo mam dość.

Mam dość mordy Kamińskiego, Wąsika i Obajtka którzy jadą do Brukseli i mam dość, że moi rodacy zwariowali.