Starość przegrała

P1050836

Już na blogu pokazywałam ten ogródek pod moim balkonem, ale on się rozrasta za sprawą sąsiadów, którzy mieszkają pod nami i wciąż coś tam dosadzają.

Nie uchwyciłam całości aparatem, ale naprawdę miło jest wyjść na balkon i pogapić się na rośliny.

Sąsiedzi mają taki sposób na życie, kiedy dzieci poszły na swoje i uważam, że sporo pieniędzy ten ogródek ich kosztuje.

Obudziłam się dzisiaj trochę wcześniej, bo wiedziałam, że o godzinie 9 będzie transmisja z debaty w USA między Bidenem, a Trumpem i napiszę, że dawno nie widziałam tak żenującej debaty.

Była to katastrofa niestety i uważam, że starość tutaj przegrała w przypadku obu kandydatów.

Trump jest człowiekiem zwanym chamem i nie odpowiadał rzeczowo na wiele pytań i kluczył oraz wywijał się od odpowiedzi, ale do niego jesteśmy przyzwyczajeni i wiemy dokładnie na co go jest stać,.

Nie obejrzałam tej debaty do końca, bo nie mogłam patrzeć na niemoc Bidena nie tylko pod względem fizycznym, ale i psychicznym.

Moim zdaniem nie kontaktował i jakby nie wiedział gdzie się znajduje i po co.

Mylił się, zacinał, bredził i naprawdę było przykro na to patrzeć.

Wiele razy widziałam jak się przewraca i raz tak upadł, że obsunęły mu się spodnie i zobaczyliśmy pampersa. 

Debata ta była bez klasy i to z obu stron, kiedy seniorzy zaczęli sobie wypominać życie prywatne i uważam to za obciach.

Demokraci chyba doszli do wniosku, że czas wymienić Joe Bidena na kogoś młodszego i taka decyzja może zapaść do sierpnia

Biden się uparł i chce wybrać kolejne wybory, ale ja nie wiem czy to słuszna decyzja bo Biden wyraźnie osłabł i jego zdrowie budzi niepokój nie tylko w USA, ale i na świecie. 

Jeśli dojdzie do zmiany lidera w kampanii wyborczej, to niektórzy stawiają na żonę Baraka Obamy, ale to wszystko okaże się w niedługim czasie.

Wybory w USA są bardzo ważne dla świata, bo wielkie mocarstwo powinno mieć sprawnego i kontaktowego prezydenta. 

Nawet Kamala Harris oceniła debatę jako bardzo niewygodną dla Joe Bidena. 

Różnica była tylko taka, że Bidenowi towarzyszyła żona i go wspierała, a Melani przy Trumpie nie było.

Kochani zaczynają się rozliczenia i naprawdę nie miałam spokojnego dnia, bo się dzieje i tak:

Podsumowując:
✅ Woś z uchylonym immunitetem
✅ złożone wnioski o uchylenie immunitetów w #aferahejterska
✅ NSA uznał, że Morawiecki rażąco naruszył prawo przy organizacji wyborów kopertowych
✅ R. Puchalski odwołany z funkcji Prezesa Sądu Apelacyjnego
A to dopiero piątek.

30 myśli na temat “Starość przegrała

  1. Obserwuję to co się dzieje za Oceanem i mam obawy, bo od wyniku tych wyborów zależeć będzie i los naszej części Europy. Jeżeli Biden przegra to Ukraina zmuszona zostanie do podpisania zgniłego kompromisu, przez co zagrożenie dla Polski wzrośnie.

    Polubienie

Dodaj komentarz