Archiwum dnia: 1 września, 2023

Idźmy do wyborów!

Marta Frej Memy – autorka grafiki.

Wstajesz rano, włączasz media i na pierwszy rzut dowiadujesz się, że faszysta Bąkiewicz i oszust Mejza są umieszczeni na listach wyborczych i nie chce ci się w to wprost uwierzyć.

Ty nie wierzysz na początku i dziennikarze też nie mogą w to uwierzyć i pytają drugich dziennikarzy jak to jest możliwe w kraju, w którym jeszcze niedawno była demokracja.

Przyszedł PiS i wpuścił w przestrzeń faszystę Bąkiewicza i jeszcze mu sowice płaci, aby robił rozróby, bo Kaczyński to uwielbia.

Kaczyński jeśli wbije Polakom szpilę, to tym mocniej się ryje ze śmiechu ze swoim chłe, chłe, chłe.

Kaczyński jest kanalią i uwielbia kanalie, które mu włażą w dupę bez mydła i takich nagradza za posłuszeństwo i lojalność i to jest ohydne i przerażające.

Jeszcze żyją w Polsce ludzie, którzy walczyli o Polskę w Powstaniu Warszawskim i nie tylko, ale Kaczyński ma na tych ludzi wywalone, bo liczy się dla niego suweren popierający faszystę Bąkiewicza.

Wszyscy pamiętamy, kiedy na Placu Zamkowym w Warszawie przemawiała Powstanka Wanda Traczyk – Stawska, a Bąkiewicz zakłócał jej wystąpienie i padły mocne słowa:

– Milcz, głupi chłopie! Milcz, chamie skończony! Bo ja jestem żołnierzem, który pamięta, jak krew się lała, jak moi koledzy ginęli. Ja tu po to jestem, żeby wołać w ich imieniu. Nigdy nikt nie wyprowadzi mojej ojczyzny z Europy. Europa to także moja matka – podkreślała Wanda Traczyk–Stawska.

Naprawdę nie wiem jak to się stało, że przyszło mi dożyć tak makabrycznych czasów, w których bandzior i złodziej trafiają na listy wyborcze i taki Kukiz dostał jedynkę na liście.

A gdyby tak cofnąć czas, kiedy to Hitler stał się wielkim politykiem w Niemczech i nagle znalazł by się w polskiej polityce – to Kaczyński też by zbrodniarza umieścił na listach, bo za Hitlerem poszły by masy potrzebne Kaczyńskiemu?

Nie słyszałam ani jednego przemówienia Kaczyńskiego, który by się pochylił nad Powstańcami, czy też walczących podczas II Wojny Światowej.

W tej kwestii jest milczący, ale za to kocha kiboli i faszystów, a także uwielbia oglądać rodeo, bo fascynują go młode tyłki i taka jest prawda o tym zwichrowanym i zepsutym starcu!

Polaku, nie bądź durny i idź do urny, by wywalić na śmietnik zbrodniarzy polskiej demokracji