Archiwum dnia: 29 września, 2023

Facebook się pomylił.

 
facebook
Pierwsze po obudzeniu się robię sobie kawę, aby obudzić się jeszcze bardziej, a potem włączam laptopa, aby prześledzić, co tam się na świecie dzieje.
Weszłam na Facebooka, a tam znowu mam bana zaplanowanego na 6 dni.
Inne opcje jak dyskusja w grupach i tak dalej miałam nałożone do 29 października, czyli dramat.
A za co! 
Otóż kilka dni temu zamieściłam poniższy wpis o treści:
 
 
 
Moim marzeniem było, aby PU kopnął w de… Dudę. Przecież nie jest idiotą by podawać rękę temu, który nazywa swój naród świniami.
 
Facebook uznał to, za mowę nienawiści i zmuszanie do przemocy, oraz naruszenie standardów Facebooka.
Oni mnie łapią od dłuższego czasu za każde słowo, za każdą grafikę, kiedy krytykuję ten nierząd i mam najgorsze zdanie o nim.
Jednocześnie robią to, kiedy w Polsce dzieją się ciekawe rzeczy i oto przed Marszem Miliona Serc chcieli mi zamknąć buzię. 
Nie muszę pisać, że zrobiło mi się bardzo przykro i smutno i nawet miałam przebłysk, aby konto zlikwidować, bo co za dużo, to i pies nie zje.
Odwołałam się od tej krzywdzącej decyzji przez zaznaczenie opcji, że kara jest niesprawiedliwa i za 15 minut mnie odblokowali, a ja dostałam takie, oto powiadomienia jak niżej⬇️
Patrycja Markowska śpiewa piosenkę, że świat się pomylił, a tu się  okazuje, że i Facebook się myli, ale tym razem przyznał się do błędu.
Przyznam się, że mam fobię na ten portal, gdyż wiele razy mnie skrzywdził i dwa razy się zastanawiam, co zamieszczam!
 

Przywróciliśmy Twój post

Witaj, Elżbieta!
Okazało się, że nasz zespół weryfikacyjny usunął Twój post przez pomyłkę.
Dziękujemy za przesłanie prośby o weryfikację, która pomogła nam ulepszyć nasze systemy. Bezpieczeństwo i szacunek wobec naszej społeczności traktujemy priorytetowo, dlatego czasem musimy podejmować środki ostrożności.

Usunęliśmy ograniczenia z Twojego konta

Witaj, Elżbieta!
Stwierdziliśmy, że nasza technologia popełniła błąd, nakładając ograniczenia na Twoje konto.
Dziękujemy za przesłanie prośby o weryfikację, która pomogła nam ulepszyć nasze systemy. Bezpieczeństwo i szacunek wobec naszej społeczności traktujemy priorytetowo, dlatego czasem musimy podejmować środki ostrożności.