Alkotłit!

Zdjęcie jest mojego autorstwa, a więc w kadr złapałam dwie, starsze panie w jesiennej już aurze.

Siedzą sobie i o czymś rozmawiają, choć oczywiście ja nie wiem o czym, ale można dywagować.

Być może rozmawiały sobie o wnukach, chorobach jak to często bywa, a może coś o polityce.

W dorosłym życiu polityka zawsze mnie interesowała, choć kiedy dzieci były małe i ja byłam zagoniona, to nie zawsze miałam na nią czas.

Zawsze kochałam Polskę i życzyłam jej najlepiej i kiedy nastała „Solidarność”, to wiedziałam, że Polska zacznie się zmieniać.

Kiedy weszliśmy do Unii Europejskiej, to cieszyłam się jaki miliony Polaków, bo czułam, że to jest dla Polski wielka szansa na rozwój naszej Polski zgnębionej i szaro – burej.

Zastanawiam się jacy są teraz seniorzy i jak postrzegają ten nasz kraj, kiedy rządy sprawuje ten nierząd.

Jestem na Facebooku i czytam naprawdę fajnych seniorów, którzy życzą Polsce jak najlepiej i ubolewają, że Polska jest w łapach tych złodziei i bandytów, którzy przekupili ten naród kasą i wielu się na to nabrało.

Te wszystkie plusy pogrzebały nasza Polskę, a ludziom odebrało rozum i taki tłit przeczytałam na TT:

Bicz Boży Jaro Camaro#SilniRazem na TT.

Wam wyjaśnię: u teściowej zimno, jak w psiarni, wróciliśmy zaziębieni. Ale jest kurwizja i moja zmarznięta teściowa chwali PiS i przeklina Tuska. Na tą część elektoratu szkoda czasu.

Nie rozumiem jak można być tak ślepym, durnym, głuchym, kiedy wciąż ludzie popierają ten nierząd, który zafundował nam biedę, zimno, drożyznę i inflację.

Kiedy ludzie nie mają czym ogrzać swoich mieszkań i padają polskie biznesy.

Nie pojmuję tego od 7 lat, kiedy okradanie Polski i nas przede wszystkim wielu się podoba.

Macie w rodzinach takich oszołomów, z którymi strach usiąść do świątecznego stołu?

Teraz bym chciała napisać o swoim oburzeniu względem opozycji, po tym tłicie, który zostawił ma Twitterze Radosław Sikorski, który w polityce miał naprawdę różne funkcje, gdyż także był marszałkiem Sejmu!

A napisał:

Jestem wściekła, bo po rozszczelnieniu się rurociągu  Nord Stream 1 i Nord Stream 2 oskarżył USA o terroryzm i rozpętała się światowa burza w Rosji i USA.

Lubię Sikorskiego za jego wiedzę i oczytanie, ale zawsze się boję jego wypowiedzi.

Kiedy rządziło PO już z siebie wydalił, że trzeba wyrżnąć watahę, a Pałac Kultury trzeba zburzyć.

Zawsz jestem ściśnięta, kiedy on się wypowiada, bo boję się, że znowu palnie jakąś bzdurę i będzie szum.

I znowu go poniosło, choć tuż przed wyborami opozycja musi uważać na każde słowo i gest, a tu takie coś.

Nie wiem czy przez ten wpis Sikorski utonie, bo oto TVPInfo sprawdzają go lepiej niż służby wywiadowcze.

Wniosek z tego jest taki, że w obecnej sytuacji lepiej milczeć i nie pisać po alko!

Ja jestem taka, że jeśli i po stronie opozycji mi się nie podoba – o tym piszę i nie ma to – tamto.

42 myśli na temat “Alkotłit!

  1. Jeśli chodzi o popieranie PiSu to moja babcia jest w tej kwestii niereformowalna- no bo w telewizji mówią, jakie to inne partie są złe, więc to musi być prawda. To jedyne, w co babcia wierzy- telewizja. Mam też bliską osobę w rodzinie, która głosuje na PiS, bo „nie zwiększą wieku emerytalnego, a mi zostały już tylko 4 lata” i kolejną osobę „ja głosuję na PiS, żeby ci nie było smutno, że wyjechałaś z Polski. A za PiS będzie tak źle, że przgnajmniej nie przyjdzie ci do głowy, żeby wracać”. Nie ma nadziei

    Polubienie

  2. Sikorski to inteligentny facet, ale polityka to ostatnia dziedzina jaką powinien się zajmować. U mnie ma wyrąbane od kilkunastu lat, gdy nie potrafił zaprzeczyć plotkom, że jest wnukiem premiera Sikorskiego. Robienie kariery na takim podłożu jest wyjątkowo niesmaczne.

    Polubienie

Dodaj komentarz