Miłość i troska o świat!

Wojskowa technologia jest taka niby skuteczna, a mimo to, świat nie potrafi namierzyć mordercy Putina.

Przecież gdzieś się on ukrywa – w jakimś bunkrze, a mimo to wciąż zostaje bezkarny i od ponad roku zabija niewinny Naród Ukrainy.

Miał tyle razy umierać, a wciąż żyje i zabija.

Mimo tak rozwiniętej technologii wojskowej nikt nie jest w stanie stwierdzić, kto zdewastował bardzo ważną tamę na rzece Dniepr, co spowodowało wielkie wylanie rzeki!

Jeśli Putin wydał taki rozkaz, to skazał też swoich, durnych żołnierzy na zagładę i w poniższym video widać jak siedzą oni na drzewach jak małpy, bo woda odcięła im ich pozycje wojskowe.

Oglądałam trochę filmów japońskich i tam pokazywano wojowników samurajskich o nazwie ninja, którzy potrafili przemieszczać się bezszelestnie i może oni w końcu by zlokalizowali mordercę XXI wieku!

Wiem fantazjuję, ale tylko to mogę.

Płaczę nad Polską, w której na porodówkach uśmiercane są polskie kobiety, bo lekarze są zastraszeni przez Kaczyńskiego i morderczynię Przyłębską.

Jak by tego było mało, to płaczę nad narodem Ukraińskim, których Putin postanowił nie tylko zabijać, ale i utopić.

Widzę te obrazki z Ukrainy i tych ludzi, których skazano na ewakuację, na śmierć, na głód i na epidemię, która za chwilę się tam pojawi.

Najgorsze jest to, że jestem w tym wszystkim tak bezradna i my wszyscy jesteśmy bezradni, a jedyne co mogę zrobić, to wpłacić jakąś sumę na konto „Pomoc Ukrainie”

Nie mogę też zrozumieć tego, że Rosjanie zdaje się nie wszyscy są tacy durni i niektórzy chyba zdają sobie z tego sprawę, że ich synowie posyłani są do zabijania, gwałcenia i kradzieży.

W końcu muszą być jakieś podziemne media, które informują Rosjan, że ta wojna, to jest bezprawna, szokująca i niszczycielska.

Ja dzisiaj chciałam pisać o tym za piosenką „Kory”, która śpiewała piosenkę, o tytule „Po to jesteś na świecie” o słowach, które dedykuję memu M, który mi pomaga i wspomaga, a także się o mnie troszczy i tak:

„Przyszłam na świat po to aby kochać Ciebie
Ty jesteś moim słońcem, a ja Twoim niebem
Przyszłam na świat po to aby kochać Ciebie
No a Ty jesteś moim słońcem, a ja Twoim niebem”

Wiem, że i ja jestem kochana i tak na te starsze lata trwamy przy sobie.

Były burze i gromy, a nawet pioruny między nami, ale przetrwaliśmy i to jest dla nas najważniejsze.

68 myśli na temat “Miłość i troska o świat!

  1. Z tego co czytam to rozkaz o wysadzeniu tamy wyszedł z Kremla. Czy nie potrafią go namierzyć? Zapewne wiedzą gdzie on jest, ale być może boją się, że jeśli zostanie zabity to wybuchnie trzecia wojna światowa? Ruskie to kraj nieobliczalny, a niestety mają spory zapas atomówek.

    Polubienie

      1. Jakoś kuźwa trzeba skończyć tę bezsensowną wojnę. On nie może być bezkarny. Musi świat go dopaść, bo inaczej ta wojna się nie skończy.

        Polubienie

      2. Zobacz co się dzieje z Hołownią:
        Szymon Hołownia postanowił popełnić ostateczne, polityczne samobójstwo i zaprosił PiS oraz rusko-konfę do konsultowania projektu ustawy PL2050.
        Napisał, że jest to „nowa jakość” w polityce. Rzekłbym nawet, że to absolutnie nowa jakość symetrycznego skretynienia w polityce.

        Polubienie

      1. mnie zastanawia jeszcze jedno, ale nie chcę nikogo winić.
        Jak bezgranicznie jeszcze ludzie jeszcze wierzą lekarzom. Matka i mąż przychodzili do szpitala, widzieli co się dzieje i nic… Matkę obchodziło, żeby córka miała czyste włosy w trumnie…
        Ja bym zrobiła nieziemską aferę gdyby moja córka trzy dni tak leżała w szpitalu i sie coraz gorzej czuła.
        Od wieków każda kobieta wie, że jeśli wody odejdą to trzeba rodzić, bo dziecko się udusi i zakażenie przyjdzie.
        Lekarze zachowują się jak bogowie, panowie życia i śmierci. Przeszło 3 lata temu byłam w uniwersyteckim szpitalu ginekologicznym kilka dni, a miałam być 1 dzień. Wystarczyło ze nie było akurat „mojego” lekarza to mnie olali. Jak próbowałam wyegzekwować swoje prawa pacjenta, to psychologa do mnie wezwali…. Powiedziałam jej że ja psychologa nie potrzebuję tylko ginekologa, a ona niech wraca do swoich zajęć a jak nie ma co robić to niech idzie do domu. Zatelefonowałam w końcu do ordynatora, to w 1,5h byłam po badaniu i zabiegu.

        Polubienie

      2. Nicko jak nie mam pojęcia, co się w tych szpitalach dzieje. Kobieta umarła, bo szpital zawierzony został Janowi Pawłowi II i tam aborcji się nie robi.
        Masz rację, że to rodzina powinna zrobić raban na cały ginekologiczny świat. Rodzina źle zadziałała.

        Polubione przez 1 osoba

  2. A jednak, wszystko zaczyna się od nas samych, od decyzji pojedynczego człowieka. Putina wybrano na prezydenta, podobnie PiS wybrano na partię rządzącą. Zawsze się zastanawiam ile z tych kobiet, których lekarze nie uratowali, bo tak są skonstruowane przepisy, głosowało na tę partię (na własną zgubę).

    Polubienie

      1. Ano dlatego, że za PO było to samo w szpitalach…
        Więc jeżeli wiesz, że żadna z partii tym się nie zajmie zwracasz uwagę już na inne punkty których mówią…

        Polubienie

      2. Bartek proszę Ciebie. Za PO był kompromis aborcyjny i jeśli kobieta mogła umrzeć, to dokonywano aborcji, a lekarze nie byli tak zastraszeni. Przyłębska ma krew na rękach.

        Polubienie

      3. Widocznie konsekwencji trzeba ponieść większe i bardziej dojmujące (nie wszyscy chłopcy przepadają aż tak za swoimi żonami). To, co Bartosz napisał to oczywiście bzdury. Jeśli kobiety głosują na Konfederację, to dlatego, że podobnie jak kobiety głosujące na PiS, nie sądzą, aby one musiały kiedykolwiek podejmować pewne decyzje. Jak się modlisz do Jezuska, to Jezusek załatwia łatwe porody, to chyba jasne? Na PiS się głosuje, żeby rząd dał, na Konfederację się głosuje, bo „jam wszystko zrobię sam (czyli tak jak do tej pory, rękami mamusi), a inni, bez mamusi i tatusia niech sobie sami radzą”.

        Polubienie

Dodaj komentarz