Nic nie dane jest na zawsze!

bosacka

Wczoraj wieczorem przeczytałam, że Senator z KO – Marcin Bosacki zostawił na dniach swoją żonę – Katarzynę Bosacką – dziennikarkę z TVN-u.

Pani Katarzyna w telewizji zajmowała się kuchnią i gasrtonomią.

Radziła jak zdrowo jeść.

Wiadomości takie, że ludzie się rozchodzą po 26 latach bycia razem zawsze mnie smucą. 

Urodziło im się 4 dzieci i najmłodszy ma zaledwie 10 lat i oto ojciec przychodzi do domu i oznajmia, żonie i dzieciom, że się zakochał w innej i porzuca ich matkę i swoje dzieci.

Nie chciałabym być w skórze jego żony i w jej duszy, bo z pewnością przeżywa okropne męki, bo pewnie nie wiedziała o romansie swojego męża., bo żony dowiadują się zazwyczaj ostatnie.

Patrzyłam na niego z podziwem, że jest to mężczyzna, taki piękny i amerykański – zadbany, ale widocznie to jest tzw. cicha woda.

Spłodzić kobiecie 4 dzieci i jak lekko przytyje, to rozgląda się za młodą i atrakcyjniejszą, a mówi się w sieci, że to jest pani „G”

Już nie jeden polityk za zdradę rodziny spadł na samo dno, bo taki Marcinkiewicz i Petru zapłacili niebytem w polityce niestety.

Rozwód i zdrada sprawia, że osoba zdradzona przeżywa okropne męki, kiedy jako żona, matka całkowicie się poświęciła dla rodziny, a potem dostaje kopniaka na te starsze lata i będzie to rozważała do końca swoich dni i pytała – dlaczego?

Nie piszę tego jako sensację, bo prawdopodobnie nic nam nie dane jest na zawsze.

Po prostu szkoda mi tej kobiety, która jest po 50-tce i nie ma chyba szans na nową miłość i stabilizację, ale jej tego życzę.

A teraz inny temat, bo czy potraficie odpoczywać, bo ja nie potrafię.

Muszę mieć ciągły kontakt z mediami i muszę wiedzieć, co się dzieje w kraju i na świecie.

Każdy z nas ma inną metodę odpoczywania, a ja nie potrafię leżeć i gapić się w sufit. Musi się coś dziać. 

Kiedy młoda byłam, to nie odpoczywałam prawie wcale, bo goniłam, a teraz pierwsze, co robię po obudzeni, to jest włączenie laptopa i szukam wiadomości.

Dziecięca Psychologia

Do zrobienia:

odpocząć.

Odpoczywanie to trudna sztuka.

Jeżeli umiesz odpoczywać, robić nic, to wspaniale – zachęcam byś pielęgnował(a) to w sobie. 🌻

To niezwykle ważna i cenna umiejętność.

Jeżeli nie umiesz, to pewnie doskonale rozumiesz, o czym piszę.

Żyjemy w świecie, w którym często wzmacniana jest harówka.

Z niepokojem, od dawien dawna, obserwuję, jak szkoła wspiera niezdrowy perfekcjonizm.

Gratulujemy, klepiemy po ramieniu, gdy dziecko mówi nam, że wygrało 8 konkurs i zarwało 6 nockę, by się przygotować.

Mówimy: oby tak dalej, zamiast zapytać/zastanowić się :

„jak mogę ci pomoc?”/„jak mogę mu pomoc”.

Dużo umówimy o systematyczności, wytrwałości, pracowitości, a tak niewiele o przerwie, odpoczynku, przestrzeni na relaks i hobby.

Planowanie odpoczynku jest tak samo ważne, jak planowanie pracy i nauki.

Wiedza o roli balansu w naszym życiu jest kluczem do zdrowia.

I do tak pożądanej produktywności.

…bo często najbardziej produktywna rzeczą jaką możemy zrobić jest odpoczynek.

Mamy wakacje. 🙂

To dobry czas na praktykowanie rodzinnego odpoczywania, na pokazywanie wagi odpoczynku, relaksu.

To dobry czas na zatrzymanie się przy pytaniach:

jak jest u mnie z odpoczywaniem?

Co pokazuję i czego o odpoczynku uczę moje dzieci?

No właśnie: jak jest u Was z odpoczywaniem?

Z ciekawością przeczytam Wasze refleksje o odpoczywaniu.

36 myśli na temat “Nic nie dane jest na zawsze!

  1. Umiem odpoczywać.
    A mówienie o kimś, że już sobie nikogo nie znajdzie i że będzie rozpaczać do końca życia nie jest oparte na realiach. Ludzie bywają bardzo zadowoleni na różnych etapach życia. Akurat Bosacka wróciła do pracy i wcale sobie na IG nie szkoduje.

    Polubienie

    1. Czytałam z nimi wywiad i nic się nie zanosiło na zdradę. Ona zapatrzona w niego i już miała plany na starsze lata. Mówiła, że kiedy dzieci odejdą, to kupią sobie psa i będą czekali na wnuki.
      Po jednej kobiecie spływa, a druga będzie miała do końca swoich dni w sobie krzywdę. Mam nadzieję, że nie popadnie w depresję.

      Polubienie

      1. No właśnie, ludzie różnie reagują, a w wywiadach do telewizji śniadaniowych nie opowiada się o swoich realnych problemach. Więc nie martwię się o Bosacką, po prostu trzymam za nią kciuki i życzę jej wszystkiego najlepszego.

        Polubienie

      2. W telewizji prowadzi program, nie może być jak statystyczna Polak, ze złą miną 😀 Nie zanosi się, żeby miała zamiar prać brudy o swoim życiu w mediach i bardzo dobrze, bo to przynosi ulgę tylko na chwilę, a zostaje w internecie na zawsze. Tymczasem ona ma 51 lat, dzieci, karierę, dom i miejsce na kilku mężów. Nawet jeśli teraz jest słabo, za jakiś dostrzeże plusy tej sytuacji.

        Polubienie

      3. Jest to jakieś potencjalnie traumatyczne wydarzenie. Ale nie wiemy o ich życiu wszystkiego. Relacje nie tworzą się w jeden dzień i nie rozpadają się w jeden dzień. Zresztą każdy ma prawo do szczęścia, jej partner też. Jojczenie nad tym wydarzenie nikomu nie pomaga.

        Polubienie

      4. Oczywiście, że nie wiemy wszystkiego i dobrze, że ona tylko ogłosiła, że nie będzie prać brudów i mediach. To dobrze o niej świadczy. Druga sprawa, to on spłodził jej czwórkę dzieci, a potem się opamiętał, że nie chce z nią już być.
        Kurzajewski zostawił żonę, i ona już od roku nie daje sobie z tym rady i wciąż ocenia byłego męża, a więc sam widzisz jak kobiety różnie sobie z tym radzą.

        Polubienie

      5. Przecież dzieci nie muszą być z matką, jeśli kobieta uważa, że nie daje sobie rady. No i to nie jest tak, że sam mąż spłodził. Mieli taki pomysł na życie (albo jedno z nich), więc w przypadku dzieci niestety trzeba to kontynuować, bo tak mówi prawo 🙂

        Polubienie

      6. I dlatego nie uwolnią się od siebie i będą musieli się komunikować, bo mają dzieci.
        Nie zazdroszczę i dzieciom, bo opuścił ich ojciec, któremu zaufali. Trzeba czasu, by opadł kurz.

        Polubienie

      7. Będą musieli. W tym czasie będą też organizowali swoje życia. Dla dzieciaków najlepiej jest w takiej sytuacji, gdy rodzice i otoczenie nie jojają nad tym, a finalnie i ojciec i matka układają sobie szczęśliwe życia.

        Polubienie

      8. Czytam Twittera i tam ludzie oceniają jego zachowanie. Piszą, że strasznie się na senatorze zawiedli. Mnie osobiście szkoda żony. Tak, masz rację, że wszystko trzeba będzie sobie poukładać.

        Polubienie

      9. Nie interesuje mnie twitter (przestałam go używać odkąd Musk pozwala na język nienawiści w tym medium), ani oceny randomowych ludzi. Właśnie takie nienawistne szczekanie może przynieść sporo przykrości ich dzieciom.

        Polubienie

      10. Tak wiem i nie wpisuję się w tę narrację. Niestety, ale Twitter od zawsze pozwalał na nienawistną mowę. PiS działa tam prężnie i nikt im kont nie zamyka. Kłamstwo leje się strumieniem. Niestety, ale ludzie potrafią być bezwzględni, bo polityka jest brudna i wyzwala w ludziach nienawiść.

        Polubienie

      11. Nie, twitter również banował nienawistników (tak jak robi to Facebook). Teraz tego nie robi i sama pisałaś, że to się Tobie podoba. Z tego powodu ja z kolei konto na twitterze skasowałam.

        Polubienie

      12. Podobają mi się ludzie tam piszący bez obrażania kogokolwiek i mam takie konta na oku. Dziś Morawiecki za to mówi na TT, że to Tusk ukradł wszystko i to mnie wkurza.

        Polubienie

  2. Mam trochę mieszane uczucia odnośnie tego, że ta pani daje rady odnośnie zdrowego żywienia. Nie wiem, czy ufałbym jej słowom. Uważam, że zdrada bierze się z tego, że ludzie albo czuli się w obowiązku mieć rodzinę z kimkolwiek, albo dlatego że jeden partner właśnie postawił na dzieci i dom, a partnera zepchnął w hierarchii ważności na dół. Nie usprawiedliwia to zdrady, pokazuje tylko, że obie osoby dołożyły cegiełkę do rozpadu związku (facet w tym momencie dołożył tych cegiełek więcej, to prawda). Uważam też, że rozpad rodziny czy zdrady nie powinny mieć wpływu na czyjąś karierę zawodową czy polityczną. Co ma jedno do drugiego…
    A z odpoczynkiem, hym. Moi dziadkowie uważali, że praca uszlachetnia i trzeba być wiecznie zajętym. Żyli tak do końca – muszę codziennie coś przecierać, zszywać, chodzić na zakupy, bo jak się odpoczywa, to grzech. Rodzice z kolei gonili mnie do nauki, bo ,, ciężką pracą osiągniesz więcej niż my. Daliśmy ci lepszy start, nie zmarnuj tego tylko wdrap się szczebel wyżej na drabinie społecznej „. I taki brak odpoczynku umacnia też we mnie Internet i media społecznościowe: bo koleżanka nauczyła się nowego języka, bo kolega osiąga dobre wyniki na siłowni, bo kuzynka nauczyła się piec lepsze ciasto. Więc mam wyrzuty sumienia, że nie zagospodarowałam czasu tak, by też osiągnąć te rzeczy (i przy okazji zapominam, że to są trzy różne osoby, a ja jedna próbuję osiągnąć wszystko to, co ta trójka. Na logikę to przecież za dużo).

    Polubienie

    1. Masz dla mnie Kangurze zawsze ciekawą opowieść. Ty za to jesteś oczytana i bardzo mądra i nie szukaj czegoś, co inni ludzie, bo się wszyscy różnimy i mamy inne zapatrywania.
      Odnośnie Bosackiej, to chyba ona kochała męża za bardzo. Tak mi się wydaje i całą siebie poświęciła rodzinie. Niech jej się wiedzie, choć czuję, że bardzo ją to zraniło.

      Polubione przez 1 osoba

  3. I po 50ce można znaleźć miłość, czego tej pani życzę, bo nie zasłużyła na taki los. Nie rozumiem ludzi którzy bezmyślnie rozbijają małżeństwa z takim stażem.

    Polubienie

      1. Niestety. To nie tylko zdradę przeżyły. Całe życie leży w gruzach. I najczęściej brak środków do życia. Mnie ojciec zawsze mówił, żebym była niezależna i miała swoje pieniądze. Natomiast teściowa mówiła że wszystko przez to że mialam/mam swoje pieniądze. Ponieważ jej bym słuchała 😀

        Polubienie

  4. Mi też szkoda Pani Kasi, bo bardzo ją lubię i cenię. I wiem co czuje bo mój ojciec także odszedł zakochany do innej, kiedy ja miałam 11 lat, a mam jeszcze dwoje starszego rodzeństwa. Pani Bosacka mierzy się z chorobą, hejtem przez to że ma kilka kilogramów więcej i jeszcze to. Mam nadzieję, że będzie tylko silniejsza.

    Polubienie

Dodaj komentarz