Archiwum dnia: 22 Maj, 2024

TVN straci widzów!

Pisałam na blogu nie raz, że nie podoba mi się obecny przekaz TVN-u i nie o taką telewizję swego czasu walczyłam.

Nigdy nie przypuszczałam, że będę biadolić na tę stację, a jednak robię, to po raz wtóry.

Czytam w sieci podobne oceny, a więc nie jestem odosobniona niestety i oto Skiba też się porządnie wkurzył i dał temu wyraz na Facebooku.

Wczoraj Monika Olejnik zaprosiła do studia Bielana – złodzieja milionów z NBCR, który powinien dawno już siedzieć i oddała mu czas antenowy kompletnie ignorując drugiego gościa, czyli Śmiszka, który nie miał siły przebicia.

Dzisiaj z kolei w programie pojawił się bezczel Wójcik, który o mało nie przywalił posłowi Jońskiemu.

Nikt mi niech nie pisze, że w programach powinna być różnorodność i trzeba zapraszać też pisowców, a ja sądzę, że tego na spokojnie nie da się oglądać.

Nie wiem, co się z tą stacją porobiło, bo czuję, że takimi posunięciami oni stracą widzów, gdyż ludzie już nie znoszą takiego sposobu prowadzenia polemiki i dyskusji.

Długie lata nie oglądam programu Kuby Wojewódzkiego, bo mierzi mnie jego prowadzenie programu, w którym na okrągło gada się o gejach, lesbijkach i takich tam.

Wczoraj się zatrzymałam na chwilę i myślałam, że się porzygam.

Oglądałam kiedyś to show, ale gośćmi był Janusz Gajos, albo Jan Englert, ale widać repertuar Wojewódzkiemu się skończył i sięga po patologię.

Gościem była niejaka Fogata z dużym tyłkiem zrobionym medycyną, która dzięki rozbieraniu się zarobiła wielką kasę, ale nie ma nic do powiedzenia.

Wojewódzki coraz częściej do programu zaprasza ułomy i patologię i oto stwierdzam fakt, że ta telewizja zeszła na psy, co mnie bardzo smuci.

Jeden z komentarzy do Wojewódzkiego, ale najgorsze jest to, że Olejnik i Wojewódzki robią show, bo im za to płacą niezłą kasę, a także nie słuchają rozsądnego głosu ludu.

„Stop making stupid people famous. Kiedy kurwa to się wreszcie skończy. Jak można lubić takie rzeczy oglądać. Jak można lubić oglądać tą typiare i słuchać jej co ma do powiedzenia. Przez tyle lat idealnie się przedstawiła Polsce, kim jest, co robi i co chce jeszcze zrobić. Laska nie ma nic merytorycznego do powiedzenia, nie przedstawia żadnych wartości i siebie nie szanuje. Pół Polski widziało jej wszystko co ma do pokazania prócz mózgu. Skończcie lansować patusów na celebrytów. Media upadły już dawno na dno, ale teraz zbierają typowy muł”