Chuchajmy na demokrację!

W mojej skrzynce pocztowej znalazłam dzisiaj ulotkę Bartosza Arłukowicza, który startuje do EP i naprawdę lubię gościa, bo jest widoczny w moim okręgu.

Pracuje ciężko i uważam go za dobrego człowieka i posła szczerego i ma nasz głos.

Mam nadzieję, że polskie prawo nie zamiecie pod dywan afery z Funduszem Sprawiedliwości, bo szambo się wylało w końcu.

Czekaliśmy z utęsknieniem na aresztowania i zarzuty prokuratorskie w stosunku do aferzystów i w końcu chyba się doczekaliśmy, gdyż niejaki Tomasz Mraz – dyrektor w Funduszu Sprawiedliwości zaczął sypać.

Wszystkie decyzje w Ministerstwie Sprawiedliwości podejmował Zbigniew Ziobro i nic nie działo się bez jego zgody i chyba Kaczyńskiego.

Pamiętam ten czas, że:

4 listopada 2011 komitet polityczny PiS zdecydował o jego wykluczeniu z partii, razem z nim usunięto także Tadeusza Cymańskiego i Jacka Kurskiego.

Pamiętam, że w godzinach przedpołudniowych stanęłam przed telewizorem i powiedziałam do M, że to w przyszłości będzie najgorsza kanalia w polskiej polityce i się nie pomyliłam, a dziś napisałam:

Matko Ziobry bądź dumna z syna, że wychowałaś drania i sk…syna!

Przepraszam za przekleństwo, ale ten człowiek tak zadufany w sobie stworzył w polityce państwo mafijne i to nie mieści się w glowie.

Jeśli to zostanie zamiecione pod dywan, to oznaczać będzie, że państwo polskie nie działa i każda kanalia może ukraść kolejny milion.

Tomasz Mraz głupi nie był, bo kserował dokumenty, a także nagrywał rozmowy i właśnie to powinno PiS wysadzić w powietrze.

Mam taki apel do seniorów i młodych – idźmy do wyborów, bo demokracja nie jest nam dana na zawsze.

Kamil Dziubka 🇵🇱🇺🇦

Cytat:

‼️ONET UJAWNIA‼️ Główny świadek prokuratury w śledztwie do. Funduszu Sprawiedliwości Tomasz Mraz przez niemal dwa lata nagrywał kierownictwo Ministerstwa Sprawiedliwości za czasów Zbigniewa Ziobry. Zgromadził około 50 godzin nagrań. Mamy jedno z nich https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-o…a-lata/trxkhk2

26 myśli na temat “Chuchajmy na demokrację!

  1. Tomasz Mraz w przeciwieństwie do swoich kompanów miał świadomość że ta władza sie kiedyś skończy a nie miał ochoty tonąć razem z nimi. To co ze sobą zabrał to cenna zdobycz dla prokuratorów. Podejrzewam że dzięki tym kwitom i nagraniom spora grupka osób przejdzie niebawem na więzienny wikt.

    Polubienie

Dodaj komentarz