Niebo i piekło!

Moje kwiaty na balkonie w tym roku nie ociągają się i kwitną jak szalone,

W koszyku butelki z wodą do podlewania, bo kwiaty nie za bardzo lubią wodę prosto z kranu.

Dzisiaj na YT oglądałam poradę jak nawozić pelargonie, a wystarczy zalać skorupki z cebuli gorącą wodą i zostawić na noc i nie trzeba wydawać pieniędzy na nawóz ze sklepu. 🙂

Wierzę w te porady, bo zaczęłam nawozić moje storczyki wodą, w której były skórki grejfruta i widzę jak fajnie pojawiają się nowe, zdrowe korzenie.

Nie mam czasu i wszystko dzisiaj robiłam w biegu, a więc gotowanie obiadu i małe sprzątanie, gdyż tyle dzieje się w polityce i trudno nie śledzić.

Powinnam mieć w kuchni mały telewizor, to na spokojnie bym sobie gotowała, a nie biegała do pokoju.

Mam radio w kuchni, ale tam nie ma transmisji z komisji śledczych, a dzisiaj był na niej Kaczyński, któremu nie umiem odpuścić, bo kolejny raz przekonaliśmy się jaka to jest kanalia, która trzęsła tym krajem.

Potem było wystąpienie naszego Premiera Donalda Tuska w Białymstoku i musiałam odłożyć szmatę do ścierania kurzu, bo byłam ciekawa tego wystapienia.

Wypadło wiec tak, że zobaczyłam dwóch polityków zupełnie z innej planety i jakże miło mi się słuchało Donaldino, a z jaką pogardą słuchałam tego z Żoliborza.

Potem wysłuchałam dziennikarzy w Faktach, którzy nagle się zdziwili, że Kaczyński decydował w tym kraju o wszystkim, kiedy ja od dawna o tym piszę.

Pokazał dzisiaj swoje chamstwo nazywając Wolne Media hitlerowską telewizją, a dziennikarkę z TVN także obraził nazywając ją opcją niemiecką, czy jakoś tak.

Wyjątkowe bydle tragicznie kończy, bo posłanka KO – Magda Filiks wgniotła go dzisiaj jak peta na peronie kolejowym.

Mam nadzieję, że ten facet zostanie ukarany, bo niby nic nie podpisywał, ale są dokumentny jego zdradzieckiej działalności, bo nic w Polsce się nie działo bez jego zgody i przykazaniem.

Wszyscy spełniali jego zachcianki i to on pogrążył tych ludzi, którzy muszą zostać skazani, bo inaczej tego nie widzę.

Jeszcze nie jeden zechce być świadkiem koronnym, aby sypać i uniknąć więzienia.

Dość bezkarności tego dziada, który nadal myśli, że jest carem, a w rzeczywistości jest zwykłym chamem i śmieciem.

Ku odpoczynkowi oglądam dzisiaj Sopot na Polsacie i jest naprawdę idealny na moje nerwy, a jutro mam gości.

Przyjedzie moja młodsza Córa z mężem i z moją najmłodszą Wnusią – ale się cieszę!

16 myśli na temat “Niebo i piekło!

  1. Kwiaty na balkonie wyglądają super. Nasz ogrodek też zaczyna wyglądać całkiem, całkiem. Na polityków szkoda mi czasu. Najchętniej wpuścilibyśmy ich wszystkich do lasu i urządził na nich polowanie…😂😂😂

    Polubienie

  2. To że niczego nie podpisywał go nie ratuje. Wystarczy że kilka osób zezna, że wydawał polecenia. Tu wszystko zależy od determinacji prokuratorów. Gdyby znalazł się choć jeden odważny to Kaczyński już dziś siedział by w areszcie.

    Polubienie

  3. Nigdy nie nawoziłam kwiatów doniczkowych w domu czy na tarasie. Ale te eko porady są fajne i skuteczne. Czosnkiem i sodą wygoniłam mrówki spod hortensji bo sobie zrobiły gniazdo. W ogrodzie raz na dwa lata właśnie daje nawóz hortensjom- zakwaszam ziemię. A teraz zaczęłam zbierać skorupki jajeczek pod lawendę i zastanawiam się nad podsypaniem nawozu pod budleje, bo z 4 zostały 3 ale przemarzły i kiepsko odbijają od korzeni.

    bardzo lubię ukwiecone blokowe balkony.

    Polubienie

  4. Ja tymczasem od kilku miesięcy robię sobie polityczny detoks (co jest łatwe bez odbiornika). Sejmu nie oglądam, komisji również, kiedy bywam w Polsce, zerkam na Szkło kontaktowe, bo rodzice lubią posiedzieć. Wtedy rozmawiamy, ale raczej nie jest to temat na cały dzień. Pozostają wiadomości internetowe, które sobie dawkuję (już mąż czyta więcej). Oczywiście, biorę udział w życiu politycznym (np. głosując), ale nie stanowi to głównej rozrywki w moim życiu.

    Polubienie

Dodaj komentarz