Kwiaty dla mamy!

Gości dzisiaj miałam i to był dla mnie bardzo miły dzień, bo przyszły dwie Córki już z kwiatami na Dzień Mamy.

Była też moja najmłodsza Wnuczka – trzylatka śmieszna bardzo i nie sposób jej nie kochać, bo rozświetla wszystko dookoła.

Nakarmiłam i była też kawa i ciasto oraz rozmowy, z których wynika, że obie są zarobione po uszy, bo taką mają wymagającą pracę, a do tego dom, rodzina, dzieci i nie ma lekko.

Wiodą zupełnie inne życie ode mnie, kiedy ja już mam święty spokój na emeryturze.

Starsze Wnuki zostały w domu, bo można już je zostawić, gdyż są to już duże dzieci i mają swoje zajęcia, a rodzice nie boją się ich zostawiać samych, gdyż sobie świetnie radzą.

Miałam taki więc dzień bardzo przyjemny z dala od polityki, choć rano natknęłam się na Kaczyńskiego, tego drania, który mam nadzieję będzie odpowiadał prawnie.

Jeździ po kraju i chrzani te swoje banialuki i kocopoły z nienawiścią do wszystkich jego nie wyznawców, a uwielbia gadać do swojego, opłacanego elektoratu.

Nie będę się osobiście nad nim dzisiaj znęcała, bo robią to inni i przeczytałam dzisiaj na Xsie taki, oto wpis, ale dopiszę, że do Romana Giertycha zgłosiło się 7 sygnalistów, którzy będą sypać, a więc będzie się działo.

Anna Magdalena

Cytat:

Nie wiem jak wyborcom PiS to się spina. Przez 8 lat ich wszechmocny Kaczyński był decyzyjny, trzymał za mordę wszystko i wszystkich, a po utracie władzy bez grama zażenowania jedzie narracją, że nic nie mógł, o niczym nie decydował, a za mordę był trzymany przez Tuska?? Trzepał Pegasusem nawet takich jełopów jak Suski, ale złodziejską bandę Ziobry załatwił dopiero dyktafon podwładnego? Tak dbał o górników, że zasuwali po australijski węgiel do Gdańska, a was wysyłał po chrust do lasu, bo drewno zdążył wywieźć Chińczykom? Tak dbał o rolników, że karmił was chlebem z robaczywej, ukraińskiej pszenicy? Tak dbał o obronność, że ruską rakietę wyniuchał mu koń, aż pod Bydgoszczą? Wiem, że ludzie nie potrafią liczyć, nie czają czym jest inflacja, ale żeby nie wiedzieć, czym jest nurt rzeki i łykać brednie o Niemcach, którzy zarżnęli nam Odrę? Próchnicę zębów też macie od wciągania cukru dupą? Co wy macie w głowach, żeby w czasach bezpośredniego zagrożenia wojną ze Wschodu, stawiać na lidera, który bredzi o grzybiarzach i wyżeraniu kartofli dzikom? Jedziecie po Tusku, a nie wadzi wam człowiek, który własnemu premierowi pozwala klepać się po plecach ze zwolennikami Putina, „mordercy własnego brata”? ..

2 myśli na temat “Kwiaty dla mamy!

  1. Wożą tego starca z urojeniami po Polsce, niczym małpę robiącą sztuczki, a on wygaduje te swoje brednie czekając na poklask ludzi spędzonych na spotkanie niczym bydło do obory. Niech wyjdzie do ludzi którzy nie są podstawieni, a usłyszy co naród myśli o ich rządach.

    Polubienie

Dodaj komentarz