Archiwum dnia: 9 lutego, 2022

Mam dość!

Rosja

Te dwa zdjęcia znalazłam dzisiaj na Twitterze i były one podpisane tak:

„Podczas gdy Putin grozi zrzuceniem bomby atomowej na świat, ponad 50% wszystkich ludzi w Rosji żyło w biedzie w 2021 r., pokazują nowe badania”

O Rosji nie wiemy zbyt wiele, gdyż jest tam oczywiście cenzura, ale weszłam na Google Grafika i wpisując – bieda w Rosji i takich zdjęć jest bardzo dużo.

Putin się uzbroił i wydawane są tam miliardy na zbrojenia, a Ukrainie grozi wojną.

Ludzie tam żyją w ogromnej biedzie, ale p tym sza!

Nie widać tego z pewnością w Moskwie i innych większych miastach, ale na peryferiach wieje wielkim ubóstwem.

Piszę o tym dlatego, że Polskę czeka to samo jeśli będzie dalej rządził PiS.

Dziś widziałam migawki w telewizji TVN-u kiedy ludzie robią zakupy i już zauważyli ogromne podwyżki.

Najbardziej cierpią chyba ludzie starsi, których inflacja dopadła najbardziej.

Będzie bieda, bo po zapłaceniu rachunków z ledwością starczy na jedzenie i leki!

Uwierzcie, że tak będzie i doprowadzą społeczeństwo do skrajności!

Glapiński idiota oczywiście zaprzecza i pieprzy te swoje „kocopoły”, bo tak musi, gdyż mu za to płacą 65 tysięcy miesięcznie + premie!

W tym kraju dzieją się takie straszne rzeczy codziennie i nie ma ani dnia oddechu.

Dziś znalazłam na Polaków takie oto określenie i naprawdę w tym coś jest, a mianowicie:

Najlepsze określenie Polaków stworzył mój znajomy Bułgar. Powiedział: „Wy to jesteście tacy Ruscy, którzy myślą, że są Francuzami”. I coś w tym jest – mówi reżyser Juliusz Machulski.

Nie sprzeciwiamy się bandyckim rządom i czekamy na zmianę władzy, ale ona nie nastąpi jeśli opozycja nie pójdzie z jednej listy, a nie pójdzie.

Minęło tyle lat, bo zaraz 7 i ja nie mam na kogo głosować i strasznie nad tym ubolewam.

Jeśli nic się nie zmieni, to zrezygnują z głosowania i niech się dzieje w tym kraju co chce i życzę moim rodakom popierającym PiS, bo jestem za tym gdyż:

Jestem za tym, żeby 1/2 litra wódy kosztowała 100 zł.

Jestem za tym, aby paczka papierosów kosztowała 50 zł.

Jestem za tym, by litr paliwa kosztował 10 złotych.

Jestem za tym, aby wszystko podrożało do niebotycznych cen,

bo inaczej ten naród nie otrzeźwieje nigdy!

Stałam się bezwzględna, gdyż mam dość!

Dlaczego ja mam płakać, kiedy dziś w Sejmie wprowadzili Lex Czarnek.

Dlaczego ja mam się wkurwiać, że tu już nic nie działa zgodnie z prawem, bo są wszystkie pogwałcone przez tych bydlaków.

Dlaczego moje serce dygoce, bo Czarnek ze swoją bandą mają mi indoktrynować moje Wnuki na swoje fałszywe podobieństwo.

To wszystko idzie już za daleko, a co nas jeszcze czeka, to chyba nikt nie wie i się nie spodziewa!

Ja przeżyję razem z Mężem, ale ci, którzy sobie PiS wybrało za chwilę będą leżeć i kwiczeć, ale na poprawę niech nie liczą!

To już nie jest kraj dla normalnych ludzi, bo to jest kraj dla tych, którym to wszystko pasuje i są zdolni wybaczyć PiS-owi wszystko, a takich nie brakuje.

Widać to w sondażach i niech się dzieje co chce, bo ja już mam mało czasu i mam to wszystko w dupie przynajmniej dzisiaj!

Ludzie, którzy nie przeżyli czasów PRL-u, teraz będą go mieli do potęgi entej!

Będzie strasznie!