Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy!

Blisko mnie mamy takie wiatraki, chyba od ponad 10 lat i się sprawdzają, ale Annie Zalewskiej nie pasowały i zatrzymała program zielonej energii na 7 lat.

Za takie coś powinna iść do więzienia, ale nie tylko z to, bo za okradanie kontenerów PCK chyba pójdzie siedzieć.

Nigdy nie pojmę jak można było wyciągać ubrania przeznaczone dla najbiedniejszych i sprzedawać je w lumpexach, aby zdobyć kasę na wybory – obrzydliwe.

Kim trzeba być, ale od dawna zauważyłam, że PiS jest fabryką złodziei, bo nie ma tam nikogo o czystych rękach – wszyscy są umoczeni.

Sędzia Przyłębska też już nie śpi spokojnie, bo jej kolega po fachu – Muszyński zaczyna się odcinać od niej i sypie.

Marek Migalski na TT napisał, że zaczną się ucieczki i sypanie, aby tylko oczyścić się z zarzutów, a będzie to nagminne tuż przed wyborami.

Tam każdy, na każdego ma haki i robi się coraz weselej, a dla mnie, to miód na moje serce, bo – DOŚĆ złodziejstwa i psucia tego kraju!

Jest mi wstyd za Brudzińskiego, który pochodzi ze Szczecina, który wydalił z siebie, że Niemcy dzielili się z Polakami „Cyklonem B” – kanalia.

Jest mi wstyd za Małgorzatę Jacynę Witt, która też pochodzi ze Szczecina, która grając na polu golfowym w moim mieście „Modry Las” nazwała się elitą i obrażała ludzi niżej postawionych.

Podobno dostała kopa i została zawieszona, ale jak znając PiS – włos z głowy jej nie spadnie.

Dostałam takiego nieoficjalnego „cynka”, że ludzie szykują się w Warszawie na wyjście jesienią na ulicę, bo zaczyna ich zabijać drożyzna i inflacja, która czai się na lata i ludzie tego nie wytrzymają.

Oglądałam dzisiaj konwencję Kaczyńskiego w Grójcu i co ja tam się będę wysilała, bo oto czytam na TT takie opinie:

Piotr na TT

Kaczyński to stretczały dziad, dewiant, degenerat, zbok, frustrat, brudas, flejtuch, śmierdziel, a wszystko to można nazwać jednym, polskim słowem..to Chuj…

I jeszcze mój ulubiony komentator na TT.

Od siebie dodam tylko, że oni te wybory przegrają, bo już nie mają nic w obiecankach, a Kaczyński zwariował.

Pablo Morales na TT

Kaczyński pojechał do Grójca. Jak zwykle w natłoku stęków, jęków i ślinienia się wybełkotał stos słów nienawiści pod adresem Tuska, opozycji, Niemców i LGBT. Kraj w kryzysie a ten pitoli jak katarynka nieustającej głupoty…

Mam i dobrą wiadomość i jestem z siebie dumna, bo już pisałam, że poszukiwałam opiekunki dla mojej Teściowej.

Dałam ogłoszenie na moim fan – page, który ma naprawdę duży zasięg i zgłosiło się 6 pań.

Jednak było tak, że 5 z nich zaczynało rozmowę od stawki, a tylko jedna była zainteresowana tym, co by należało do jej obowiązków.

Kobieta ma 46 lat i opiekuje się i innymi, starszymi osobami , a więc ma wprawę – wie jak podejść do osoby starszej.

Była dzisiaj pierwszy raz i o dziwo spodobała się mojej chimerycznej Teściowej i tu sobie życzę, aby ta współpraca potrwała dłużej niż z poprzednią opiekunką.

Internet ma moc, bo poszukiwania trwały zaledwie 3 dni.

Dziś się spłakałam, bo oto NASA pokazała najbardziej dokładne zdjęcie galaktyki i tak naprawdę nie umiem sobie tego wytłumaczyć, ale sobie pomyślałam, że gdzieś tam w miejscu oddalonym od Ziemi o miliardy lat toczy się życie.

To jest niesamowite i nigdy się nie dowiem jak to, tam jest naprawdę.

Wielki cud!

23 myśli na temat “Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy!

  1. Bo aż się musiałam zastanowić, co ma Zalewska do wiatraków? Gdzieś tam bąknęła, że ukończyła również studia z zakresu ochrony środowiska, ale… nigdzie w oficjalnych notach o tym się nie wspomina. Chyba, że to jakieś specjalne dwumiesięczne studia dla wybranych (podobnie jak ta niesławnej pamięci uczelnia Czarneckich – Collegium Humanum).
    Im głupsza gęś w PiSie, tym większe ma kompetencje. Jedną mamy nawet od kosmosu!
    Skąd oni te wszystkie ciumzie pobrali?! Zresztą wśród panów – też same orły! Orły i jastrzębie. Szok!
    Dziś Newsweek wziął się za jej przekręty z kontenerami. A już tak ładnie wszystko wyciszyli.
    O Dziwiszu też był artykuł – wcale niepochlebny.
    Może wreszcie COŚ ruszyło?

    Polubienie

    1. Ona Gosiu zablokowała wiatraki, bo coś było za blisko domostw – muszę się uzupełnić. Niemniej nikt tego programu nie dotkną prze 7 lat i straciliśmy bardzo dużo.
      Z tych kontenerów to sobie zębiska zrobiła!
      Ne wiem dlaczego Polacy nie potrafili wybrać mężów stanu – wykształconych, a wybrali takie barachło, które wtłoczyło ludziom kłamstwo.
      Niepojęte, ale chyba zaczyna się sypać.
      Naprawdę usłyszałam, że ludzie chcą wyjść na ulicę. Zobaczymy.

      Polubienie

  2. Przyznam że dostaję mdłości gdy słucham tego co wygaduje ten zidiociały dziad! Albo szydzi z LGBT, albo pierdoli głupoty, ale jak do tej pory nie powiedział ani jednego mądrego zdania. Nie wiem po co on w ogóle jeździ po Polsce. Mógłby siedzieć w tej swojej ruderze na Żoliborzu i zaglądać kotu pod ogon.

    Polubienie

Dodaj komentarz