Polowanie na seniora!

Wciąż w mediach są ostrzeżenia, kierowane przede wszystkim do ludzi starszych, często samotnych, aby uważali na oszustów w sieci.

Dzisiaj pokazywali historię starszej kobiety, która dała się zmanipulować na metodę na policjanta i oddała oszustom wszystkie, swoje oszczędności.

Podeszli ją cwanie, że grozi jej utrata wszystkich pieniędzy i ona je wypłacała w banku, a potem przekazywała je w różnych miejscach, bo np. wkładała je do śmietnika.

Całą procedurę zauważyła pracownica banku, że starsza pani wypłaca z banku duże pieniądze i wydało się jej, to za podejrzane.

Najłatwiej skusić seniora, który jest samotny i cieszy go każdy kontakt z osobą, która dla niej jest miła, bo ludziom starszym często brakuje kontaktu i zainteresowania od drugiej osoby, która wzbudza zaufanie.

Dlatego ludzie młodzi powinni uczulać swoich starszych dziadków, babcie i rodziców.

Zdaje się, że i mnie ktoś chciał nabrać, gdyż dostałam podejrzany sms.

Niczego w sieci nie zamawiałam, a mimo to proponowali mi zrobić zamówienie, bo niby nie podałam kodu mojej miejscowości i realizacja zamówienia jest niemożliwa, a więc powinnam powtórzyć swoje zamówienie.

Nie dałam się nabrać, ponieważ nic nie zamawiałam, a jeśli robię zakupy w sieci, to podaję kontakt na telefon mojego M.

Wydaje się, że chcieli zapolować na mnie i oczyścić mi konto w banku.

Uważajcie na siebie i nie dajcie się podejść, bo w sieci jest masę cwaniaków, którzy tylko czyhają na naszą nieuwagę.

Surfowanie po sieci jest ciekawe, ale musimy też być ostrożni, bo metody oszustwa są na policjanta, na wnuczka i czort wie na co jeszcze.

Niestety, ale faktem jest, że surfowanie po sieci nie zawsze jest przyjemne, kiedy się czyta taką wypowiedź kobiety zasiadającej w Trybunale Konstytucyjnym i dziwię się, że wszystko uchodzi jej na sucho, bo ona powinna mieć sprawy w Sądzie!

Dążymy do tego, aby takie persony w końcu usnąć z przestrzeni publicznej, bo to Kaczyński je ośmielił.

26 myśli na temat “Polowanie na seniora!

  1. Trzeba nie mieć sumienia by okradać starszych ludzi. Niestety nie brak takich co faktycznie go nie mają i potrafią ograbić człowieka z oszczędności całego życia. Trzeba uważać i nie mówię tu tylko o seniorach, bo XXI wiek to era internetowych oszustów, a policja nie daje rady z tym walczyć.

    Polubienie

      1. Wczoraj TVN to zrobił, ale wciąż jest za mało. TVP Info wczoraj zaprosiło wariatkę Nowak, co mnie ogromnie zdziwiło. Może niech jeszcze Kłeczka zaprosza. Niepojęte.

        Polubienie

  2. Ja zawsze dostaję smsy ,,jak nie zapłacisz za przejazd tamtą autostradą, co jechałaś, to odholujemy twoje auto”. Nie mam auta 😄 mnie tylko dziwi, i to zupełnie poważnie, jak to się dzieje, że ja nie jestem w stanie wyjaśnić babci jak napisać do mnie smsa, ale taki naciągacz jest w stanie przeprowadzić ją przez kilka skomplikowanych transakcji, by wysłać mu pieniądze. Czasem ci naciągacze umieją wyjaśnić seniorom tak trudne do wykonania przelewy, jakich ja sama nie umiem. A jednocześnie ci sami seniorzy nie umieją po moich tłumaczeniach wysłać smsa czy zrobić innej prostej czynności. Tylko to mnie zadziwia.

    Polubienie

Dodaj komentarz