Archiwum dnia: 25 stycznia, 2020

Muzyka i reset!

Zawsze piszę, że uwielbiam oglądać programy rozrywkowo – muzyczne i zaczęłam dla relaksu śledzić The Voice Kids!

Czasami tak jest, że trzeba odpocząć od polityki, w której dzieje się tak dużo, że można popaść w depresję!

Właśnie obejrzałam „Superwizjer”, w którym Agent Tomek sypnął Mariusza Kamińskiego i Macieja Wąsika, z którymi wychlał ocean wódy, ale to też zostanie zamiecione pod dywan.

Napiszę tylko to, że spokojnie, bo za chwilę wszyscy pisowcy będą sypać na Kaczyńskiego – to kwestia czasu!

Czy Agent Tomek może się obawiać o swoje życie tak jak Lepper?

Wracam do programu rozrywkowego, w  którym śpiewają dzieci w różnym wieku i nawet 9 latki.

W takich sytuacjach przypomina mi się moje dzieciństwo, kiedy chodziłam do szkoły podstawowej, w której śpiewałam z  innym koleżankami w zespole „Stokrotki” i w szkolnym chórze.

Do chóru też należałam w szkole średniej, ale z tego czasu mam może trzy malutkie zdjęcia na pamiątkę zresztą czarno – białe.

Jakże czasy się zmieniły, bo każde utalentowane dziecko może zaistnieć w mediach za przyczyną właśnie takich programów.

W ciągu sekundy ich występy są reklamowane w socjal mediach i można dane występy podziwiać i komentować.

Właśnie ten program i inne jak „Mam Talent”, czy „X Faktor” wypromowały wielu utalentowanych, którzy na poważnie zaistnieli w Polsce i nie tylko.

Już wszyscy znamy aktywnych na scenie jak:  Dawid Podsiadło, Grzegorz Hyży, czy też Ewelina Lisowska.

Budujące jest to, że mamy tyle dzieci bardzo, wokalnie utalentowanych z głosami jak dzwon i mają oni szansę spełniać swoje marzenia!

Dziś dla mnie był najlepszy chłopiec, który zaśpiewał piosenkę Adele – petarda!

Odpoczęłam i się zresetowałam – brawo ja!