Archiwum dnia: 21 grudnia, 2021

Między świętami, a polityką!

Ostatni dzień sprzątania, a jutro zabieram się już za pitraszenie.

Zgubiłam przez ten remont kompletnie rachubę czasu i to, że za chwilę będą święta i Wigilia.

Mąż mnie po prostu spytał, czy szykujemy Wigilię i święta, bo to już w piątek!

Otrzeźwiałam i zabrałam się za listę zakupów!

Dziś cały dzień prałam szkło z całego domu i jakie szczęście, że mam w końcu zmywarkę.

W starej kuchni nie było na nią miejsca, a więc wszystko zmywałam ręcznie, a teraz, to ja królowa jestem!

Dałam jej nawet imię i od dziś zmywa dla nas Marysia i tak oznajmiłam Mężowi, że Marysia jest od zmywania.

Luksus, bo wszystko lśni i wygląda jak nowe.

Poustawiałam więc w serwantkach i aż miło się patrzy.

A kiedyś było tak, że wystawiałam wszystko i myłam w misce w wodzie z Ludwikiem, a potem płukałam w czystej.

Musiało to wyschnąć i dopiero nadawało się na półki, a teraz, to jak jestem królową!

Odświeżyłam wazony, miski, miseczki, a także garnki i tak dziś Marysia miała pełne ręce roboty.

Oboje z Mężem nie możemy się przyzwyczaić do nowej kuchni i nie wierzymy sami, że udało się, to skończyć przed świętami, ale mamy na nią jeszcze trochę pomysłów.

Kurier wciąż w drodze!

Ja zaczynam ją uwielbiać, bo nowe ustawienie mebli sprawiło, że kuchnia stała się naprawdę duża i we dwoje możemy się swobodnie po niej poruszać, a kiedyś był kłopot.

Tak się krzątałam, ale i zerknęłam w wiadomości na TVN i co się okazało?

Podsłuchują nas systemem Pegazus, który ma za zadanie tropienie terorrystów.

Sama się zastanawiam, czy czasem nie mam takiego podsłuchu.

W końcu miałam konfiskatę komputerów i byłam podejrzana, że działam na szkodę polskiego państwa już za panowania Ziobry, a więc kto to tam wie!

Jeśli posunęli się do podsłuchów prokuratorów i adwokatów, to mogą każdego.

Ja widzę to tak, że pijany Wąsk i i Kamiński mają bekę, że dostali system i się nieźle bawią Rodakiami.

Chcą o nas wiedzieć wszystko – dosłownie wszystko, bo z kim Polacy śpią też chcą wiedzieć – bydlaki!

Zawsze wiedziałam, że oni posuną się do każdej podłości i kiedy piszę, że w razie co – wyślą na nas wojsko, bo teraz jestem tym bardziej pewna.

Nie wiem jak, ale Polacy muszą zatrzymać to szaleństwo i bezprawie, a Ziobro też pójdzie siedzieć.

Nie ma żadnej reformy sądownictwa, a jest szczucie, nękanie, dyskryminacja porządnych sędziów i gloryfikowanie nędznych kreatur!

Tak wygląda Polska i jeszcze to, że wprowadzają nowy przedmiot i chcą wychowywać nasze dzieci i młodzież na wzór pieprzniętego Czarka i narzucają dzieciakom średniowieczne pierdoły bogoojczyźniane i dyrdymały z dupy wzięte!

Bóg zesłał mi Marysię – na wzór piosenki, że „Babę zesłał Bóg” – jak ja się cieszę!