Archiwum dnia: 28 grudnia, 2021

Podwyżki!

Trochę jestem przeziębiona po tych świętach, a najbardziej dręczy mnie katar.

U mnie zimowo dziś jeszcze było, ale chyba na Nowy Rok, to wszystko spłynie, bo temperatura idzie w górę.

Zdjęcia są mojego autorstwa, ale były robione gorszym aparatem, aniżeli mam w domu!

Kochani!

Idzie nowy rok, ale nie cieszymy się za bardzo, bo obecny nierząd nam nieźle przywali, że nie obejrzymy się, kiedy w portfelach będzie świecić pustami.

Ja jestem przerażona zapowiedziami nowych cen energii i gazu!

Wynika to z „Ruskiego Wału” i tak będzie mniej więcej jak to podano w Wolnych Mediach:

Podwyżka ceny gazu we wspólnocie mieszkaniowej ze wspólną kotłownią pójdzie w górę o 1000% !

Ludzie piszą, że zakręcą gazowe ogrzewania i będą przechodzili na kopciuchy na nowo.

W kogo uderzą te drakońskie podwyżki, ależ oczywiście, że w najbiedniejszych, którzy po opłatach będą jeść tynk ze ścian – tak nam dołożyli!

Wytłumaczenie jest takie, że skoro Unia nam nie wypłaca funduszy, to muszą kasę ściągnąć z nas – wszystkich!

Zrobiono takie zestawienie i to jest po prostu rozbój w biały dzień:

Wiadomo, że jeśli gaz pójdzie w górę, to i inflacja pójdzie w górę i szacuje się ją na wysokości 9,8 – brawo Pinokio – zdrajco, który zrobiłeś zamach na polskie społeczeństwo, a to dopiero początek i ja nie życzę nikomu szczęśliwego Nowego Roku, bo będzie sieczka!

Trzeba zadać sobie pytanie, czy ludzie to wytrzymają, czy wyjdą jak kiedyś na ulicę?

I jeszcze kochani otrzymałam wiadomość na FB od antyszczpionkowca i z tego wynika, że pandemii wcale nie mai to jest pic na wodę fotomontaż!

Robią z nas idiotów :wymyślają coraz to nowe nazwy wirusów, potem straszą rzekomą pandemią, zamykają szpitale i nie leczą ludzi. Podają fikcyjne liczby rzekomych zakażeń, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Tylko śmierci wskazują nam ile osób zamordowano pod pretekstem c 19. Nie lecząc ludzi zabijają ich, żeby ich nie oskarżać o zbrodnie nie robią sekcji zwłok i palą je żeby zatrzeć ślady po ich zbrodniach. Żeby zmusić ludzi do szczepień straszą ich śmiercią, lub ograniczają wolności wszystkim pod pretekstem pandemii. Wystarczy tylko 1 chora osoba żeby okrzyknąć że w Polsce panuje pandemia. Pod pretekstem pandemii kradną, zabijają. Wirusów jest tysiące i już teraz twierdzą że szczepionki nie chronią zaszczepionych. Naiwni jak barany na rzeź idą się szczepić chociaż szczepionki nie chronią ich przed chorobą.”