Archiwum dnia: 2 czerwca, 2021

Gdzie są dzieci?

Może być zdjęciem przedstawiającym kwiat, niebo i drzewo

Teraz kiedy się już ociepliło, to wyglądam sobie przez balkon i oglądam zieleń jaką mam pod balonem!

Zauważyłam dziwne zjawisko, które trochę martwi, bo na podwórkach nie ma kompletnie dzieci!

Myślałam, że po rozluźnieniu obostrzeń, kiedy wszyscy ponad rok siedzieliśmy w domach i dzieci także, to się zmieni!

Myślałam, że rzucą na trochę te smartfony, tablety, laptopy i gwarnie wybiegną na podwórka i zaczną być z rówieśnikami!

Myślałam, że zrobi się gwarnie i będą grały w piłkę, kometkę i takie tam, ale nie!

Nie ma dzieci, bo to są już zupełnie inne czasy, a podobno rodzi się ich w Polsce coraz mniej i może dlatego!

Nie raz pisałam, że moje dzieciństwo i moich dzieci upływało w towarzystwie rówieśników i ciężko nas było ściągnąć wieczorem do domu!

Pamiętam, że parki, ogrody były nasze i tam się bawiliśmy, a zdarzyło się ukraść komuś papierówkę z drzewa, albo kwaśny rabarbar!

Na podwórku wcale nie wypasionym graliśmy w różne gry, w klasy, a teraz jeśli widzę dzieci na placu, to gapią się w telefony i wcale ze sobą nie rozmawiają!

Pocieszające jest jednak to, że po pandemii młodzież wyszła na spacer i dziś oglądali przepiękny zachód słońca nad naszym jeziorem polecam zdjęcia!

Dobre i to, bo zmęczeni pandemią mimo wszystko chcą się spotykać, co widać na zdjęciu poniżej!

Ja pamiętam, że w szkole podstawowej nie było czasu na nudę, bo mieliśmy zajęcia pozalekcyjne i bardzo dużo czasu spędzałam na boisku choćby.

Teraz dzieciaki jakby zostały pozostawione same sobie i to jest smutne, a potem dziwimy się dlaczego tak dużo ich popada na depresję i popełnia samobójstwa!

A teraz trochę politycznie!

Mimo obluzowań obostrzeń wciąż w Polsce nie wolno organizować spontanicznych zgromadzeń, bo władza się nas boi.

W związku z długim weekendem ostrzegam więc za Henrykiem Sikora!

Henryk Sikora

” ZANIM KTOKOLWIEK ODWAŻY SIĘ PÓJŚĆ NA SPACER W WEEKEND w miejsce ludnie uczęszczane lub na plażę, to niech się zastanowi. A nóż ktoś w tym miejscu pojawi się z jakimkolwiek transparentem, to pojawią się hordy PiS-owskiej policji, aby przemianować ten spacer bądź odpoczynek na plaży, w nielegalne zgromadzenie i zacznie spisywać, wynosić i rozwozić po odległych komisariatach. POLICJA W POLSCE STAŁA SIĘ OHYDNĄ PARTYJNĄ SŁUŻĄCĄ PiS DZIWKĄ”

Może być zdjęciem przedstawiającym na świeżym powietrzu i drzewo
Może być zdjęciem przedstawiającym drzewo i niebo
Może być zdjęciem przedstawiającym przyroda, niebo, jezioro i zmierzch
Może być zdjęciem przedstawiającym przyroda, niebo, jezioro i zmierzch
Może być zdjęciem przedstawiającym co najmniej jedna osoba i zbiornik wodny
Może być zdjęciem przedstawiającym przyroda, niebo, jezioro i zmierzch
Może być zdjęciem przedstawiającym przyroda, niebo, jezioro i zmierzch
Może być zdjęciem przedstawiającym przyroda, niebo, jezioro i zmierzch
Brak dostępnego opisu zdjęcia.
Może być zdjęciem przedstawiającym 2 osoby