Archiwum dnia: 14 czerwca, 2021

Polacy nic się nie stało?

Orły Górskiego. Najważniejsi piłkarze, którzy grali dla Trenera Tysiąclecia  - Polsat Sport

Nie jestem pilną obserwatorką piłki nożnej i obce mi są te podziały na ligi, grupy itd.

Jednak, kiedy Polacy grają w ważnych mistrzostwach jak np. EURO, to staram się poświęcić takiemu meczowi swój czas!

10 czerwca 2021 roku napisałam u siebie na Facebooku takie słowa,  jakbym przeczuwała klęskę tej drużyny:

„Wiecie, że Polska na EURO przegra, choć nie brakuje piłkarzom kawioru i ptasiego mleka!
Dzieci na świecie głodują, a tu takie rozpasanie miękiszonów”
 
Nie pomyliłam się, bo dzisiaj Polacy przegrali mecz niby z najsłabszą drużyną na EURO – ze Słowacją 2:1.
 
Patrząc na mecz potrafię odróżnić drużynę mocną i drużynę złą i też się denerwuję, kiedy Polacy na boisku są miękiszonami!
 
Oburzają mnie te ich treningi w Opalenicy, czy w Sopocie gdzie mają wszystko podstawione pod nos, bo siłownie, baseny, pięknie utrzymane boiska i rodziny u boku!
 
Dziś zobaczyłam Słowaków szybkich i skoncentrowanych na boisku, którzy bardzo dokładnie znają słabości przeciwnika.
 
Obstawiali naszych tak, że nawet pierdnąć nie mieli jak, bo tak szczelnie i nie dopuszczali Polaków na swoją stronę pilnując swoje bramki!
 
Naszym piłkarzom brakuje przede wszystkim szybkości i na murawie zachowują się jak słonie w składzie porcelany, a także brakuje im także kondycji, bo może są już za starzy by grać!
 
Widać, że grają dla pieniędzy w milionach, a nie dla Polski, która złakniona jest sukcesów, ale tego piłkarze też  nam nie dają!
 
Wymuskane chłopaki z idealnymi fryzurami i żelem na włosach, a mimo to nie wiać w nich ducha walki i chęci zwycięstwa!
 
 
Jednym słowem porażka!
 
Chyba zrezygnuję z dalszego śledzenia EURO, bo po co mam się denerwować!
 
Ludzie starsi pamiętają Trenera – Kazimierza Górskiego i jego „Orłów”, którzy cudownie grali dla Polski za pensję górnika, czy też wojskowego, ale oni grali z pasją i honorem!
 
Tylko zostało Polakom zaśpiewać sobie, że Polacy nic się nie stało!

Lewandowski for Bayern vs Lewandowski for Poland

Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie