Archiwum dnia: 8 lutego, 2020

Słowo na niedzielę do hejterki!

Szanowna pani Lilu vel Karolino K. – ostrzegam!

Wiem, że tu pani zagląda!

Na Forum Cafe Senior upubliczniła pani moje dane osobowe podając link do mojego Facebooka i jednocześnie do mojego wizerunku, oraz moich treści!

Jeśli to się ponownie zdarzy, to nie będę tego zgłaszała do Admina Forum, a zgłoszę to do Prokuratury.

Jeśli jeszcze raz, to upublicznię pani profil na Twitterze i niech wszyscy przeczytają jakie chamstwo tam pani pod nickiem Karolina K. zostawia, a jest to wyjątkowo wulgarna polemika z opozycją!

Mam dla pani tylko te słowa kultowe z filmu „Dezerterzy” i po kosmetyce brzmią  one tak:

„Wie pani, że nie ma w słowniku kulturalnych słów, które mogłyby dostatecznie obelżywie określić pani postępowanie – kanalio!”

Następnym razem upublicznię pani wizerunek po liftingu w Prokuraturze  i zgłoszę tam gdzie trzeba!

Nie chce mi się szukać jaka kara jest za takiego typu działania, ale wiem, że jeśli Prokuratura wniesie o ujawnienie IP do Admina forum, to ten będzie musiał to ujawnić!

Nie wchodzę w drogę pani, bo nie rozmawiam z wyznawcami PiS i proszę zostawić mnie w spokoju!

Nie da się ukryć, że wszyscy wyznawcy PiS mają skłonność do kłamstwa, konfabulacji, przeinaczeń, przekazów dnia i to widać w pani postawie.

Dziś gdzieś przeczytałam, że ludzie inteligentni są bardziej skazani na choroby psychiczne.

Pani jest inteligentna i ta choroba panią dopadła, bo trzeba nie mieć świadomości, że publikowanie danych wrażliwych grozi karą!

Piszę o tym dlatego, że nigdy nie wiemy na jaką gnidę w sieci napotkamy.

Piszemy komentarze na Facebooku i nagle taka wsza się przyczepi i „umila” nam pobyt na portalu – w sieci i uważa, że się świetnie bawi, ale to nie tak, bo na wszystko jest paragraf!

Kurtyna!

 

Znalezione obrazy dla zapytania: nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów które mogłyby dostatecznie