Archiwum dnia: 29 sierpnia, 2020

Delikatna kłótnia małżeńska!

Westerplatte też nam zabrali i tak kawałek po kawałku, obdzierają nas ze wszystkiego!

Mam dość tego zawłaszczania wszystkiego i dlatego dziś trochę buszowałam na YT przypominając sobie stare piosenki, te z mojej młodości.

Kasia Sobczyk śpiewała „O mnie się nie martw – ja sobie radę dam. Jesteś, to jesteś, a jak cię nie ma, to też niewielki kram”

Tak sobie poszukałam w pamięci, co na te słowa z piosenki, by odpowiedział mężczyzna i wykombinowałam Marka Grechutę z piosenką:

„Nie dokazuj”

Nie dokazuj, miła nie dokazuj
Przecież nie jest z Ciebie znowu taki cud
Nie od razu, miła nie od razu
Nie od razu stopisz serca mego lód!

Taką zbitkę nazwałam delikatną kłótnią małżeńską, bo kto z nas w swoim życiu się nie kłócił i u kogo nie było cichych dni!

Pobawiłam się więc tak, a  podsumowując ten mój głupi wpis stwierdzam, że kiedyś było jakoś fajniej i piosenki były o czymś, a ludzie szaleli na festiwalach i świetnie się bawili, zapominając o siermiężnych czasach!

Tak na marginesie kochałam się w Marku Grechucie, chociaż to nie mój typ urody! Kochałam go za jego delikatny głos! 😀

Marek Grechuta – Anawa

„Nie dokazuj”

Nie dokazuj, miła nie dokazuj
Przecież nie jest z Ciebie znowu taki cud
Nie od razu, miła nie od razu
Nie od razu stopisz serca mego lód!

Henryk Fabian i Kasia Sobczyk: "Zakochani są sami na świecie" - Muzyka w INTERIA.PL

Marek Grechuta: Dwa bieguny wielkiego artysty - Muzyka w INTERIA.PL