Archiwum dnia: 17 grudnia, 2015

Rodzice – Dzieciom w bajkowej odsłonie :)

Dzień dobry. 🙂

Dla mnie dobry, bo kompletnie inny od szarych dni za oknem.

Mam w sercu tyle radości, że chcę się nią podzielić. 🙂

– Mamo nie mam czasu na razie, aby Cię odwiedzić, bo po pracy z mężem biegam na próby. – Robimy przedstawienie dla choszczeńskich dzieci z okazji Świąt Bożego Narodzenia i gorąco Cię zapraszam 17.12 o godzinie 12.oo.

Oczywiście, że poleciałam jak na skrzydłach by obejrzeć bajkę, w której biorą udział moi bliscy.

W przedstawieniu napisanym przez trzy panie z mojego miasta i w przystrojonej scenie przez inne Panie, oraz uszytych kostiumach spędziłam półtora godziny w cudnej, bajkowej atmosferze.

Były dzieciaki z przedszkola i młodszych klas i tak entuzjastycznej widowni, to ja już dawno nie widziałam.

Kiedy Mikołaj zapytał dzieci, czy trzeba być grzecznym, aby dostać prezent, to mało mi uszy nie zwiędły od głośnego – taaaaaaaaaaak, choć usłyszałam też parę głosów na nieeeeeeeeee! 😀

Rodzice przebrani za bajkowe postaci bardzo się wywiązali z zadania i stali na scenie jak prawdziwi aktorzy.

Jednym słowem była MOC, a w mojej głowie brzmi świąteczna piosenka.

Miłego dnia 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=YGBuzsIGSUc