Archiwum dnia: 14 marca, 2021

MasterChef – Junior!

Może być zdjęciem przedstawiającym jedzenie i tekst „„ROKSI BEZA' z OWOCAMI z SOSEM MALINOWYM I z KREMEM NA BAZIE SERKA MASCARPONE IZ POLEWĄ CZEKOLADOWA”

Na TVN jest ponownie program o gotowaniu przez dzieci pt. „MasrtChef Junior” i na dzisiejszy, niedzielny wieczór wybrałam dla siebie właśnie ten program – zamiast powtórki „Kawy na ławę”, w której występują pisowskie imbecyle.

Cd. – niżej – zapraszam:

Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „Kiedyś członkowie zorganizowanych grup przestępczych zwracali się do siebie, używając prymitywnych pseudonimów: Masa, Pershing, Dziad, Kiełbasa... Teraz zwracają się, używając bardziej wyszukanych: Panie premierze, ministrze, pośle, europośle...”

Patrzę sobie na ten program, który sprawia mi przyjemność i zastanawiam się kiedy te dzieciaki nauczyły się gotować, bo może po prostu z takim talentem należy się urodzić, albo wynosi się umiejętności z domu!

Posiadają ogromną wiedzę kulinarną mając zaledwie 8/11 lat i mnie seniorkę zaginają maksymalnie.

Dziś na pierwszy ogień poszło pieczenie bezy z dodatkami i naprawdę wszystkie dzieci spisały się świetnie, że chyba ja poćwiczę jak się robi taką bezę z kremem, czy też lodami, oraz z owocami.

Dzieci są bardzo kreatywne i mają wiedzę, oraz świadomość kulinarną tego, co tworzą w kuchni!

Drugą potrawą była pizza i tu dzieci dały z siebie wszystko, a każda pizza była inna, pełna pomysłu na nią!

Jedna dziewczynka zdradziła, że kupuje pisma kulinarne i w ten sposób ćwiczy swoje umiejętności w kuchni.

Dzieci przywitała ich idolka – z młodej płytoteki – Roksana Węgiel, która wystąpiła na Eurowizji – 2018 i dzieciakom z radości w oczach pojawiły się łzy, że mogły być tak blisko swojej ulubienicy!

Kiedy zobaczyłam wzruszenie tych dzieciaków, to moje oczy też się zaszkliły, bo zobaczyłam radość na twarzach dzieciaków.

Uważam, że takie programy są potrzebne, bo kiedy oglądają ten program dzieci przed telewizorami,  być może nie jedno z nich zacznie w kuchni eksperymentować, a zwłaszcza w czasie pandemii, kiedy dzieci są uwięzione w domach!

Każdy taki program niesie także łzy, bo ktoś wygrywa, a ktoś przegrywa, ale takie są reguły tego programu.

Każde doświadczenie w życiu  dziecka jest cenne, aby dalej się uczyć i doskonalić!

Lubię dzieci i lubię patrzeć na ich rywalizację i wiem, że moje Wnuki także pomagają rodzicom gotować!

Zauważyłam u siebie taki symptom, że kiedy latem stoję sobie na balkonie i widzę dwuletnie dziecko, które za rączkę prowadzi mama, czy tata, a ono drepcze tymi, swoimi małymi nóżkami jestem rozczulona.

Znacie dziecięcy  talent kulinarny w swoim otoczeniu?

Może być zdjęciem przedstawiającym 2 osoby, ludzie stoją i w budynku