Archiwum dnia: 22 lutego, 2018

Sądowa Ośmiornica w Polsce!

Dwa lata temu – przed wyborami dość często się dyskutowało o tym na kogo oddać swój, cenny głos.

Zdania były podzielone jak to bywa w emocjach i preferencjach do wybranej partii.

Mówiłam, aby się wystrzegać oddania swojego, cennego głosu na PiS, bo pod rządami tej partii – Polska przegra.

Skąd to wiedziałam i dlaczego tak czułam?

Otóż obserwowałam Jarosława Kaczyńskiego w latach prosperity w latach 2005/2007 i jako dość bystry obserwator nie znalazłam w pośle Kaczyńskim ani jednej dobrej, ludzkiej cechy.

Szybko się zorientowałam, że jest to zły człowiek – nie znający świata, ale pragnący wielkiej władzy i podporządkowania sobie ludzi karnie wypełniających jego rozkazy.

Stało się tak w 2015 roku, że oto mamy w Polsce pseudo Prezydenta i Premiera i zastraszonych Ministrów, którzy karnie wypełniają rozkazy tego marnego i mściwego Kaczyńskiego!

Jak sobie wyobrażam dzień tego malutkiego, ano tak:

Chodzi spać późno i w swojej norze knuje, przyjmuje i rozkazuje pod ochroną chłopaków z BOR, którzy robią mu zakupy, a nawet kupują karmę dla kota i sprzątaja kuwetę!

Pani Basia zrobi mu kolację i śniadanko, a ten budzi się około 12 w południe i zaczyna swój dzień i znowu knuje, rozkazuje i mataczy!

Nie zna się na finansach, ekonomii, infrastrukturze, edukacji i nie zna kompletnie świata zachodu i Unii Europejskiej.

Czort wie dlaczego się go boją, ale chyba dlatego, że kasa z tego biznesu jest całkiem pokaźna i warto konfabulować i kłamać, aby nie wypaść z gry.

Piszę o tym dlatego, że kiedy Ziobro dostał od malucha tak wielką władzę, to strach żyć w tym kraju i mój kolega, którego cytuję, też dostrzega wielkie niebezpieczeństwo dla nas – zwykłych Kowalskich, którzy już nie mają szans na sprawiedliwe sądy i czytamy:

Pamiętacie taki film włoski „OŚMIORNICA”?
Dotyczył Mafii Sycylijskiej która stworzyła taką „Ośmiornicę” która mackami swymi sięgała i polityki i rządu i Wymiaru Sprawiedliwości. .:boisie:,
Jak się przyjrzałem temu co zrobił z polskim Wymiarem Sprawiedliwości PiS, a zwłaszcza jego Minister Sprawiedliwości Ziobro (ksywa „ZERO”) – to Mafia Sycylijska to był przy PiS-ie … MAŁY PIKUŚ!! .:bezradny:.
Oto bardziej szczegółowy schemat PiS-OWSKIEJ PIĘĆDZIESIĘCIORNICY ZIOBROWEJ!!
Obrazek
A tu powiązania PiS-owskiego Ministra z sędziami i pozostałymi mackami OŚMIORNICY ZIOBROWEJ.
Obrazek

A Ciemny Lud się cieszy i bije brawo… .;shocked:.