Awaria sieci – awaria w związku!

Najstbarsze małżeństwo w Polsce - dębowa rocznica Dadasów

Wstałam rano i jak zwykle włączyłam laptopa, ale zauważyłam, że nie mam Internetu!

Pomyślałam, że to tylko chwilowa awaria, ale na szczęście mam połączenie dodatkowe z Plusa i tak więc mogłam Internet przeglądać!

Doczytałam się, że awaria jest bardzo poważna, bo w całej Polsce!

Nawaliła Vectra i na Facebooku przeczytałam pomstowanie na sieć, gdyż nawet nie działała infolinia, a przecież dzieci wciąż mają zdalne nauczanie, a ludzie pracują w domach – czyli katastrofa!

W takich momentach człowiek sobie uzmysławia jak ważny jest Internet w naszych czasach i jak wiele od niego zależy!

Codziennie korzystamy z Internetu i w razie awarii jesteśmy bezradni, a często po prostu od sieci uzależnieni!

Ja tego nie odczułam, bo miałam łączność, ale wielu ludziom ta awaria pokrzyżowała plany i na Vectrę spadły gromy na Facebooku!

Kiedy świat zostanie odłączony od Internetu, to tak jakby słońce zgasło i nastąpi koniec ludzkości!

Awarię naprawiono około 18 i ludzie odetchnęli!

Dzięki temu, że mogłam surfować, to przeczytałam wspaniały artykuł o tym, że można życie spędzić pięknie z drugą osobą, kiedy teraz jest tak wiele rozwodów, nawet wówczas, kiedy żyje się razem jak pączki w maśle!

Ludzie mają wypasione domy z wielkim metrażem, samochody, ekstra wakacje, a mimo to często ich związki szybko się kończą, kiedy dawnymi czasy ludzie inaczej podchodzili do rodziny, małżeństwa, pracy i czytamy:

Władysława i Jan są razem 80 lat! Najstarsze małżeństwo w Europie zapytano o sekret związku.

Władysława miała ledwie 17 lat, gdy wzięła z Janem ślub po 9 miesiącach znajomości. Dziś są prawdopodobnie najstarszym małżeństwem w Europie, a ostatnio świętowali dębową rocznicę ślubu. Pani Władysława zdradza tajemnicę tak długiego związku.

Najstarsze małżeństwo w Polsce — dębowa rocznica ślubu

Współczesne małżeństwa coraz częściej i coraz szybciej się rozwodzą. Jednak wciąż można spotkać te zawarte kilkadziesiąt lat temu i podziwiać długi staż związku. Ostatnio dębową, czyli 80. rocznicę ślubu obchodzili Władysława i Jan Dadasowie.

Jak podaje portal podlasie24.pl prawdopodobnie to najstarsze małżeństwo w Polsce, ale także w całej Europie. Wzięli ślub w 1941 roku i są ze sobą do dziś.

Jaki jest sekret tak długiego małżeństwa?

— Trzeba było pracować, nie było czasu na spieranie się, bo przecież było pięcioro dzieci, które chodziły do szkoły. I na zarobek trzeba było chodzić, żeby było na wyszkolenie, a kiedyś się tylko z gospodarki żyło — czytamy wypowiedź pani Władysławy na podlasie24.pl

Poza tym małżeństwo uchodzi za pełne humoru, pogody ducha i pozytywnie nastawione do życia. Wychowali 5 dzieci, mają 11 wnucząt i 15 prawnucząt. Państwo Dadasowie mieszkają w Miastkowie Kościelnym – małej wsi w województwie mazowieckim.
Z okazji 80. rocznicy ślubu odwiedziły ich władze samorządowe i obdarowały w ten dzień upominkami. Z kolei lokalna biblioteka ogłosiła konkurs na najpiękniejsze życzenia dla najstarszego małżeństwa w Polsce. Czego wy byście życzyli pani Władysławie i panu Janowi?

28 myśli na temat “Awaria sieci – awaria w związku!

  1. Potwierdzam, na Śląsku Vectra też miała awarię internetu i zablokowany telefon. A szkoda. Mogli nagrać jakąś informację o awarii, to nie resetowałabym modemu i nie denerwowała się.
    Czego życzyłabym dębowej parze? Drugiego, równoległego życia, w którym mogliby poznać innych mężczyzn/kobiety.

    Polubienie

    1. Szarabajko i my resetowaliśmy modem z samego rana! Vectra zachowała się nieprofesjonalnie i myślę, że wielu odejdzie za lekceważenie klienta.
      Ja także życzę temu małżeństwu jeszcze trochę ze sobą! Jeśli będą mieli się rozstać, to razem!

      Polubienie

  2. Awaria była podobno niezależna od nich. O związkach już rozmawiałyśmy — i to, co powiedzieli sami zainteresowani z wiekowej pary tłumaczy wszystko. Żyło się, żeby pracować. Człowiek wybierał sobie kogoś, kto był dostępny i wchodził w kierat bez końca. Moja babcia przez całe swoje życie nie była na wakacjach, nie widziała morza, spędziła 50 lat z dziadkiem, chociaż wcale za mąż wychodzić nie chciała, po prostu czas już był jej za mąż iść. Cieszę się, że nie żyłam w tamtych czasach i nie muszę ciągle pracować.

    Polubienie

    1. świechno to tak dla porównania jak było kiedyś i jak jest teraz. Nic na siłę jeśli związek się rozłazi, ale ja i tak podziwiam tamte małżeństwa, które mimo przeciwności losu przetrwały i wiem, że było bardzo ciężko!

      Polubienie

      1. Być może gdzieś były, może też ludzie kogoś kochali i np. byli z taką osobą w związku pozamałżeńskim a mąż/żona nigdy się o tym nie dowiedzieli i nie było sprawy, a można było zaznać trochę szczęścia.

        Polubienie

      2. Teraz w kieracie korporacji ludzie po kątach się zdradzają! Zdrada była zawsze i podobno co drugi facet zdradza swoją kobietę statystycznie i co trzecia kobieta!:D

        Polubienie

      3. Sęk w tym, że faceci często kochają swoje żony i wszystko robią, aby zdrada się nie wydała, a mimo to robią skok w bok, bo się w tyłkach z dobrobytu przewraca!

        Polubienie

      4. Myślę, że częściej niż kochają, jest im z tymi żonami wygodnie. W Polsce zwyczajowo żony dla wojska nagotują, opiorą, za dzieckiem w zastępstwie polataj). A jak się żona dowie, to głupio brzmi: zostań, bo ja nie lubię sobie sam majtek prać. Wiadomo, że trzeba zanęcić.

        Polubienie

      5. Oczywiście 🙂 Ja znam taki przypadek, że żona zadzwoniła do kochanki z zapytaniem, czy jej małżonek mówił do kochanki „kocham cię”. Kochanka skłamała jak z nut, że nigdy. Mąż przyszedł do pracy i kochance podziękował, choć żonie mówił, że z kochanką nie rozmawia. Dziś mąż i żona są nadal małżeństwem, uważanym przez sąsiadów za idealne. Mąż czasem pewnie o kochance myśli, ale żonie tego nie mówi. Za dużo wiedzy czasem szkodzi, teraz mąż już to wie.

        Polubienie

      6. Jeśli komuś kłamstwa wystarczają do szczęścia, oczywiście. Sama znam takie osoby, które trzeba okłamywać, bo porozmawiać z nimi jak z dorosłymi po prostu się nie da. Wszystko musi być tak, jak one chcą, albo histeria. Więc trudno, dla nich wszyscy przygotowują inną wersję, specjalnie wypolerowaną.

        Polubienie

      7. Znam faceta, który 7 razy zdradził żonę i mógł odejść od niej, ale nie odszedł, bo ją kochał nad życie! Nie dlatego, że prała i gotowała, ale po prostu ja uwielbiał, a sam był seksoholikiem, co ukrywał przed żoną!

        Polubienie

      8. Jeśli był seksoholikiem to … z pewnością nie było to 7 razy 🙂 Jak napisałaś, różnie jest. Partnerom czasami wystarcza, że po prostu ktoś z nimi jest, bez miłości, nie ma w tym nic złego.

        Polubienie

  3. Rozumiem doskonale. Staliśmy się niemal niewolnikami internetu…to nie jest do końca dobre. Powiem natomiast, że u mnie internet działa jak mu się podoba, raz go mam, inną razą. Idzie w diabły i szlag wie kiedy wróci. 😂😂😂

    Polubienie

Dodaj komentarz