Archiwum dnia: 3 lutego, 2023

Sumienie!

Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudnokiedy umrzesz – Julian Tuwim

Żyj tak, aby w dobie Internetu nie było powodów robić memów z twoim wizerunkiem.

Żyj tak, aby po twojej śmierci nie musiał nikt pilnować twojego nagrobku, a ludzie składali kwiaty i palili znicze na znak pamięci o tobie.

Tak sobie myślę, że każdy, normlany człowiek – prawy człowiek z jakiegoś tam powodu ma tzw. wyrzuty sumienia i w razie jakieś gafy, to sumienie go gryzie i nie daje spokoju.

Na powyższym zdjęciu widzimy faryzeuszy na Jasnej Górze – bodajże wczoraj, którzy dla Polski zrobili tylko zło i także w stosunku dla nas!

W każdym człowieku drzemie sumienie i jest to zdolność odróżniania dobra od zła.

Każdy z nas w swoim życiu doświadczył wyrzutów sumienia, które potrafią nawet zabić jeśli są tak silne, że dręczą i wiercą i nie można się ich pozbyć.

Każdy z nas zrobił w życiu coś, co wywołało wyrzuty sumienia i jedni sobie z tym radzą, a inni nie i to zależy od stopnia przewinienia i zrobienia komuś krzywdy.

U normalnego człowieka wyrzuty sumienia, to jest bardzo przykry stan psychiczny, gdyż często zajmuje dużo czasu, aby psychika go złagodziła, albo puściła w niepamięć.

Faryzeusze pojechali na Jasną Górę mimo, że nie mają sumienia, bo robiąc tyle zła, chyba tego sumienia nie posiadają.

Ja mam problemy ze snem mimo, że nie mam żadnych wyrzutów sumienia, bo staram się żyć w prawdzie i w zgodzie ze sobą.

Zastanawiam się więc jak sypiają politycy PiS, którzy codziennie kłamią, kradną miliony i oszukują społeczeństwo na czele z Morawieckim i Kaczyńskim.

Jak oni sypiają wiedząc, że są postrzegani jako nie ludzie, a jako zwykłe świnie.

Jak przesypia noce Czarnek, który rozdaje nasze pieniądze na fikcyjne fundacje i jak śpi Morawiecki, który w tym rozdawnictwie nie widzi zła, a wręcz mu gratuluje.

Może faktycznie nie są to ludzie, a jakieś roboty bez mózgu i sumienia zaprogramowane na złodziejstwo i krętactwo.

Jak sypiają żony tych polityków, które doskonale wiedzą, że ich mężowie umoczeni są w przeróżne, kryminalne afery i to tolerują.

Jak sypiają ich starsze dzieci, które są obecne w Internecie i czytają o przekrętach swoich ojców?

Marzy mi się dożyć czasów, kiedy nadejdzie nowa władza i zrobi z tymi świniami porządek, bo szkoda Polski i szkoda nas

Donald Tusk jest chyba jedyną nadzieją na powrót do normalności i przywrócenia demokracji i praworządności, bo jeśli nie on, to już nikt..

Jeśli zemrze się Kaczyńskiemu, to będą służby musiały pilnować jego grobu, bo zrobił w swoim życiu samo zło i wielu jest wściekłych!

Przypomniałam sobie, kiedy czułam może nie wyrzuty sumienia, a dyskomfort psychiczny, bo zamówiłam lek przez Internet i długo nie dostawałam kodu na receptę.

Poczułam się z tym bardzo źle, bo poczułam się oszukana i wtopiłam pieniądze.

Było mi z tym bardzo niedobrze i dręczyło mnie, ale na szczęście sprawa zakończyła się pozytywnie i odzyskałam wiarę w człowieka.

Niby drobnostka, a jednak dręczyło!

Czują, że przegrają, to doją ten kraj do upadłego i tak to wygląda!