Archiwum dnia: 22 lutego, 2023

Polska w barwach Ukrainy!

Chyba rozumienie polityki wymyka mi się spod kontroli i zaczynam czuć się jak dziecko we mgle.

Nie śledziłam dziś na bieżąco polityki, bo miałam przemiłą rozmowę z moją Najstarszą, która mnie odwiedziła, znajdując czas dla matki – wyrwanego czasu, a żyje w kieracie zajęć i strasznie ją podziwiam, że daje radę!

Ale wieczorem widzę, że Anżej przyjął zaproszenie do TVN-u, a redaktor Piasecki przeprowadził z nim wywiad.

Osobiście uważam, że to oto dostałam w twarz, że moja, jedyna telewizja rozmawia z łamaczem mojej Konstytucji, którą pogwałcił wiele, wiele razy.

Weszłam na chwilę na reżimówkę, a tam pojawił się Sekretarz Generalny NATO i rozmawiał z kłamczuchą Holecką, tak jakby nie wiedział, że jest to telewizja propagandowa jak w Rosji i na Węgrzech.

O co tu kaman, bo zaczynają mi się zacierać proporcje między dobrem, a złem.

Tak jakby amerykanie nie wiedzieli, że w Polsce jest telewizja propagandowa, a TVN odpuścił draniowi, a tylko dlatego, że drań teraz okopał się tematami wojennymi i wczoraj podziękował żołnierzom radzieckim za odwagę.

Jednak tego TVN nie odnotował!

Piasecki nie spytał o to Anżeja, a więc ta telewizja traci w moich oczach!

Następuje jakaś zmiana wartości i nie wierzę, że Anżej stanie kiedyś przed TS, a może załapie się dzięki TVN na stanowisko w Ameryce.

Idąc dalej – dziś przeczytałam, że Czechy szykują się do wojny, bo przeczuwają, że my tu w Europie nie możemy spać spokojnie i wszystko może się zdarzyć.

Czytam Twittera, a tam ktoś napisał, że młode Ukrainki wczoraj w Warszawie krzyczały donośnie – dajcie nam F-16.

Czytam, że wielu Polaków jest wściekłych, że wczorajsze wystąpienie Joe Bidena było zorganizowane w Warszawie w oprawie barw ukraińskich i prawie nie było akcentu polskiego.

Wydaje się więc, że Polacy mają dość Ukraińców w Polsce, którzy są tutaj i domagają się wszystkiego, bo im się należy – bo oni u siebie mają wojnę, od której uciekli.

Jest w Polakach coraz większe niezadowolenie, że muszą ich tutaj utrzymywać, choć nie brakuje ludzi dobrej woli i wciąż im pomagają.

Słyszałam dziś taką opinię, że młode, zadbane Ukrainki w Polsce czują się jak u siebie.

Mają fisia na swoim punkcie i bardzo dbają o swój wygląd, a w sklepach polskich są głośne i radosne, bo tutaj niczego im nie brakuje, bo Polacy o nie dbają.

Ubrane są lepiej niż polskie kobiety z mocnym makijażem i zawładnęły polską przestrzeń i tego już nie da się zatrzymać – ludzie tak piszą!

Robimy się krajem różnorodnym i tu w Polsce będą się rodziły ukraińskie dzieci, a ja podkreślam, że pisze tylko o tym, co wyczytałam i usłyszałam.

Jestem Polką, ale i seniorką i nie potrafię ocenić na ile Polsce to zaszkodzi!

Może kiedyś będą protesty, że Ukraińcy zabierają Polakom pracę, ale to jest przyszłość, która mnie dotyczyć nie będzie.

Mieszanie kultur nie wyszło na dobre żadnemu krajowi i oto ze Szwecji uciekła po paru latach Polka, która zaczęła się obawiać tam żyć.

To samo dzieje się we Francji, gdzie mieszka mieszanka warzywna, a jak Polska na tym wyjdzie pokaże czas.