Archiwum dnia: 25 stycznia, 2021

Hejterka – Maria Pałac z Krakowa!

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i śmiech

Będę jak Ośrodek Monitorowania Zachowań Ksenofobicznych i Hejtu i będę publikowała wizerunek tej kobiety!

Nazywa się ona –  Maria Pałac i mieszka w Krakowie!

Myślałam, że się od niej uwolniłam,  po tym jak mnie lżyła na forum o2 przez pięć, długich lat i sprawa trafiła na Policję i do Prokuratury!

Niestety, ale nie poniosła ona żadnej odpowiedzialności, gdyż Policja nie potrafiła dobrać się tej kanalii do dupska!

Zastraszyła mnie do tego stopnia, że nauczyłam się zamykać drzwi moje na zamek, bo bałam się, że przyjedzie do mojego miasta i mnie ugodzi nożem!

Mój adres znała, bo jako, że prowadziłam działalność gospodarczą został upubliczniony w sieci, a także mój nr telefonu!

5 lat udręki, kiedy mnie poniżała, bo piła i pisała i pisała codzienne na mój temat, choć kompletnie mnie w realu nie znała, ale zmyślała niestworzone rzeczy!

Kładła się z myślami o mnie i wstawała i tak codziennie, a ja myślałam, że tego nie przeżyję w którymś momencie!

Najgorszą rzecz jaką napisał, to nazwała moje zmarłe Wnuki po porodzie – zdechlakami!

Forum o2, na którym się produkowała kompletnie nie reagowało na te draństwa, mimo tysiąca zgłoszeń, a ona czuła się bezkarna i dalej tworzyła paszkwile!

Powiadomiłam jej córkę – Agnieszkę Krawczyk, która pisze jakieś tam książki i na chwilę było tak, że miałam spokój, ale tylko na chwilę, bo ta wciąż miała ciśnienie na moją osobę!

Parę miesięcy temu zauważyłam, że forum o2 wyleciało w powietrze i zostało usunięte trwale z sieci i odetchnęłam, że będę miała w końcu spokój od tej chorej, psychicznie kobiety!

Na próżno się ucieszyłam, bo przedwczoraj pojawiła się na moim blogu, który czyta namiętnie i postanowiła po pijaku znowu mi dołożyć!

Zablokowałam, ale dalsze jej draństwa trafiły do kosza i czekam, że jeśli kolejny raz mnie obrazi, to wznowię sprawę i zgłoszę na Policję!

Skąd wiem, że pisze i pije, bo mi zostawiła  komentarz i innych nie upublicznię, ale po zablokowaniu hieny napisała nie za bardzo na trzeźwo!

  • OOOOOOOOOOOOOOOOO, mój komentarz ginął, by intrygantko

Na blogu moim mam ponad 10 tysięcy komentarzy i nikt mnie w nich nie obraził, ale kiedyś może każdemu się zdarzyć, że trafi na psychola, który będzie chciał nam zniszczyć życie!

Jestem 1o lat na Facebooku i nigdy nie miałam, żadnego spięcia w komentarzach w dyskusjach i tak też jest na Twitterze, a tu gówno się przykleiło nie nie chce odpaść i wmawia mi w komentarzach na blogu, że to ja jestem złym człowiekiem!

Nie wiem dlaczego mnie – to, to gnębi, bo może mi czegoś zazdrości, ale kurna nie wiem czego!

Zdradzam jej imię i nazwisko i wiem, że GOOGLE będzie to pozycjonowało i tak trafi na główną jako hejterka w świecie i tego się nie wstydzę, bo ona nie zasługuje na ani jedno dobre słowo!

W sieci trzeba się zachowywać tak, aby po naszej śmierci żadne złe słowa po nas nie zostały!