Archiwum dnia: 13 lipca, 2020

Trzeba w Polsce stawiać mur berliński!

Popatrzcie w te nienawistne twarze i napiszę Wam tak, że dopóki PiS nie doszedł do władzy, to nie wiedziałam, że w Polsce jest tyle debili!

Oni za Dudę skłonni są zabić!

Jeszcze wczoraj miałam nadzieję, że kiedy obudzę się rano, to wynik wyborów będą na korzyść Rafała Trzaskowskiego!

Niestety, ale Polacy wybrali tak:

Polacy zaprzedali Polskę diabłu w rozdeptanych butach – z łupieżem na marynarce – gnomowi, który będzie kontynuował rozbiór Polski.

Kiedy ujrzałam mapkę jak Polacy głosowali, to doszłam do wniosku, że przydałby się od dzisiaj mur berliński, aby się odgrodzić od strony wschodniej – od tych, którzy zagłosowali na Adriana kuszeni kasiorą!

Oni jeszcze o tym nie wiedzą, że rządzący już nie mają czego dawać!
Teraz będą zabierać nam w podwyższonych podatkach!

Trzeba zadać sobie pytanie jak sfałszowali te wybory, bo sfałszowali to jest pewne, ale my zwykli ludkowie nic z tym nie możemy zrobić.

Nie śpię, nie jem, bo odebrało mi apetyt, a snuję się po chacie i analizuję, albo gapię się w sufit, bo tak mnie to rozłożyło na łopatki.

Doszłam do wniosku, że ja nie mam prezydenta!

Kiedy sobie pomyślę, że kolejne 5 lat chyba, że [+] – będę musiała znosić tego typa, patrzeć na dziwne miny i gestykulację, to zalewa mnie krew!

Teraz, za chwilę się zacznie odebranie nam wolnych mediów i będą dalej majstrować przy sądach i ja o tym wiem, ale ta Polska „B” odpuści im każde draństwo.

Trzeba jednak zwrócić uwagę na to, że głupek wygrał niewiele ponad 1%, co oznacza, że społeczeństwo światłe się obudziło i frekwencję zrobiło.

Może jest nadzieja, że wygramy wybory parlamentarne, bo duża część społeczeństwa trzasnęła – MAMY DOŚĆ!

Nikt nas tak nie podzielił jak Kaczyński.

Nikt tak nas nie obrażał jak Adrian na polecenie Kaczyńskiego.

Środowiska LGBT nigdy się tak nie bały żyć w Polsce i tu wklejam list napisany przez Paulinę Młynarską skierowany do Kingi Dudy!:

„Kingo Dudo! Mój profil obserwuje sporo osób, które możesz znać ze studiów, zwłaszcza młodych kobiet i mężczyzn. Wiesz, takich, które i którzy, za sprawą nagonki rozpętanej przez Twojego tatę, boją się o siebie i bliskich każego dnia, bo kochają w „niewłaściwy” sposób. Może któraś z koleżanek, któryś z kumpli, podeśle Ci tę wiadomość od „starszej siostry”. Może media, w przerwie od omawiania Twojej kreacji i niewątpliwej urody, zechcą puścić to dalej. Otóż kochana Kingo: w życiu nie da się zjeść ciastka i nadal go mieć. Tak jak nie można być trochę w ciąży. Jeżeli uważasz, że wszyscy zasługują na szacunek, są równi i nie powinni się bać, niezależnie od tego kogo kochają, TO CO TY TAM W OGÓLE WCZORAJ ROBIŁAŚ? Ludzie, którzy nie godzą się na faszystowskie szczucie przeciwko całym grupom społecznym, siedzieli wczoraj w Polsce w domach, z paznokciami zjedzonymi do kości. Moja córka, która jest lesbijką, pisała do mnie w nocy: „mamuś chce mi się wymiotować z nerwów”. Moi przyjaciele geje: „Lola, nie mam już siły tu żyć”. Twój tato, Kingo, dla własnej politycznej korzyści zgotował tym ludziom i ich dzieciom horror, który nie skończy się wraz z kamapanią. Kiedy więc stajesz u jego boku i nagle wypuszczasz z siebie tęczową chmurkę na temat szacunku i tolerancji, to nie jest żaden akt odwagi, ale czysty konformizm. Nieskażony niczym biel Twojego garnituru. Dziękuję za uwagę”.

Wklejam piosenkę Kasi Nosowskiej o tym jak nas podzielili!

HEY – Nosowska!
Mój dom murem podzielony
Podzielone murem schody
Po lewej stronie łazienka
Po prawej stronie kuchenka

Mój dom murem podzielony
Podzielone murem schody
Po lewej stronie łazienka
Po prawej …

Moje ciało murem podzielone
Dziesięć palców na lewą stronę
Drugie dziesięć na prawą stronę
Głowy równa część na każdą stronę

Moje ciało murem podzielone
Dziesięć palców na lewą stronę
Drugie dziesięć na prawą stronę
Głowy równa część na każdą stronę

Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony

Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony

Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony

Lewa! strona nigdy się nie budzi
Prawa! strona nigdy nie zasypia
Lewa! strona nigdy się nie budzi
Prawa! strona nigdy nie zasypia
Lewa! strona nigdy się nie budzi
Prawa! strona nigdy nie zasypia
Lewa! strona nigdy się nie budzi
Prawa! strona nigdy nie zasypia
Lewa! strona nigdy się nie budzi
Prawa! strona nigdy nie zasypia
Lewa! strona nigdy się nie budzi
Prawa! strona nigdy nie zasypia
Lewa! strona nigdy się nie budzi
Prawa! strona nigdy nie zasypia

Obraz może zawierać: 16 osób

Obrazek

Obraz może zawierać: tekst

Brak dostępnego opisu zdjęcia.