Archiwum dnia: 3 listopada, 2022

Klapki na oczach!

Wszystkie te osoby, zatrudnione w Spółkach Skarbu Państwa, wpłacały w tym samym czasie, takie same kwoty na kampanię do EU Beaty Szydło i Joanny Kopcińskiej jak podaje „Czarno na białym”

Podobieństwo do zorganizowanej grupy przestępczej tu chyba nie jest przypadkowe.

Jesteśmy jawnie okradani.

Przecież pamiętamy, że kiedy PiS doszedł do władzy, to Szydło grzmiała, że praca, umiar i roztropność w działaniu!

W sumie Szydło, to zła kobieta jest, która zniszczyła życia panu Sebastianowi, ale dostała z nawiązką kuksańca od syna księdza, któremu kapłaństwo się znudziło – porażka matki!

Zaczynają po siedmiu latach wychodzić brudy takie jak w Rosji i Białorusi, że z państwowych pieniędzy, czyli z naszych podatków finansowało się kampanię wyborczą.

Do tej pory było o tym „sza”, ale dziennikarze TVN drążą, a winni tego przestępstwa uciekają i nie chcą o tym procederze dyskutować, bo to jest przestępstwo.

Nie wolno dotować kampanii wyborczych z naszych pieniędzy, bo jawnie się nas okrada.

Jeśli ktoś chce wesprzeć, to dobrowolnie i nie na żadne polecenie odgórne.

Kto za tym stoi, bo zdaje się, że Obajtek, a z kim uzgadniał, bo zdaje się, że na Nowogrodzkiej.

Kampania ma być równa dla wszystkich, a tu dwie osoby dostały potężny zastrzyk z naszych podatków.

Myślę, że takich kwiatków o korupcji będzie coraz więcej wypływało i mam nadzieję, że te draństwa będą rozliczane, a przestępcy pójdą do więzienia, bo nie wolno tego zamieść pod dywan.

Natknęłam się na taką grafikę, która dużo mówi o naszym społeczeństwie, które nosi na oczach klapki na oczach i nie chce nic wiedzieć i słyszeć.

Tak jest wygodnie żyć, ale ci ludzie nie są wolni, bo nad nimi wisi uzda i bat!

Oni jeszcze o tym nie wiedzą, ale ja wiem i to ja jestem wolna, bo zdaję sobie sprawę z tego, co czeka Polskę , a oni nie kumają!

Ludzie z klapkami na oczach nie wiedzą, że są niewolnikami wykorzystywanymi przez tych drani.

Oni już mają na plecach uzdę w tych wszystkich plusach i są w stanie tylko sprawdzić konto.

Oni nie wiedzą jak zadłużony jest kraj i nie mają pojęcia, że po nowym roku inflacja skoczy do ponad 20%

Ja czuję się wolna, bo zdaję sobie sprawę z tego, że Polska już jest na dnie, a dranie okradną ten kraj do końca, a mało im czasu zostało.

Oni nie wiedzą, że oni chcą nasze dzieci i młodzież wpasować w katolickie ramy, aby były z dala o europejskich standardów.

Kiedy się obudzą, bo może wówczas, kiedy w budżecie zabraknie na te wszystkie plusy, ale to będzie za późno!

Ja jestem wolna, bo zdaję sobie sprawę z tego badziewia jakie w Polsce zrobili!