Archiwum dnia: 4 listopada, 2022

Syrenka Marianna!

Na trawie leży półnaga Marianna – żona posła PiS – Łukasza Schreibera, tego, który bez wazeliny wchodzi w de… Kaczyńskiemu.

Myślałam, że dzisiaj nic mnie nie zaskoczy, a zaskoczyło, bo zobaczyłam te zdjęcia kobiety z bokserem Najmanem niezbyt rozgarniętym.

Marianna na Twitterze ogłosiła nowy projekt w produkcji teledysku i musiała się przebrać za Syrenę i położyć na trawie prawie goła i oby się nie przeziębiła.

Będzie hit, ale mnie zastanawia fakt, co ta kobieta ma w głowie, że ośmiesza na całą Polskę swojego, stękającego męża, a także swoją córkę.

Już raz o tym pisałam, że Marianna chciała być modelką i zgłosiła się do Top Model – nie wyszło.

Potem założyła partię „Mam dość” i też nie wyszło.

Pojawiła się na kanapie u Wojewódzkiego i też nie wyszło, bo słabo wyszło, gdyż Wojewódzki zrównał ją z ziemią

Nagrała rap przy trzepaku i też nie wyszło – zero dalszej kariery.

Następnie pokazała środkowy palec prezesowi Agrounii – Kołodziejczakowi.

Zaprosiła na spotkanie przy trzepaku Romana Giertycha i bujając się na trzepaku mocno walnęła się w głowę.

Jedyne, co jej wyszło, to obrażenie w autobusie dziewczynki mającej tęczową torbę i Marianna zakrzyknęła – won z mojego miasta!

Marianna wyjątkowo się nudzi przy swoim mężu i co rusz go ośmiesza jako żona i swoje dziecko – jako matka.

Ja tam nie wiem, co ona ma na swojego męża, że ten nie reaguje na to ośmieszanie go, ale to nie jest bułka z masłem, a musi być grubo.

Zamiast iść do jakieś roboty, to Marianna szuka poklasku, a, że nie ma talentu i rozumu, to upada coraz niżej – na trawę w stroju Syreny i robi za złote algi w Odrze.

Smutny to widok, bo chyba żadna żona posła PiS tak nie skompromitowała swojego męża.

Upadek całkowity jej i jej małżeństwa.

Co nas jeszcze czeka – tego nie wie nikt.

Niektórzy powinni się zastanowić, czy nie odebrać jej dziecka w Sądzie Rodzinnym, bo je deprawuje publikując z sieci swoje nagie foty!

A może mąż się otrząśnie i zamknie Mariannę w psychiatryku!