Archiwum dnia: 11 stycznia, 2018

„Wybór” – moje kino

Lubię oglądać filmy w moim, domowym kinie, czyli na laptopie i z czerwonymi słuchawkami na uszach.

Jest to taka chwila dla mnie, kiedy mogę się oderwać od codzienności i wejść w inny świat, w świat filmu właśnie.

Nie jestem zwolenniczką łzawych melodramatów, gdyż wolę rasowe dramaty, ale dziś się skusiłam na film pt. „Wybór”.

Film „Wybór”, to  amerykański melodramat z 2016 roku, w reżyserii Rossa Katza z Benjaminem Walkerem, Teresą Palmer i Tomem Wilkinsonem w rolach głównych. Film powstał na kanwie wydanej w 2007 powieści Nicholasa Sparksa „The Choice”.

W tym filmie są klimatyczne krajobrazy i kadry z przecudownego jeziora i naprawdę zgrabne dialogi i zbliżenia oblicza zakochanej pary. To ważne w filmie, kiedy widzimy na ekranie każdą minę, zmarszczkę, błysk w oku aktora.

I wiecie co? Ten film ma słabe recenzje, ale mnie się podobał, gdyż w tym filmie jest sama młodzieńcza miłość – taka jaką i ja przeżywałam.

Tak, tak – bo przyszedł czas, że się z moim Mężem 43 lata temu – śmiertelnie zakochaliśmy – dokładnie jak w tym filmie.

Tak, tak – bo były wtedy pierwsze uniesienia, motyle w brzuchu, trzymanie się za rękę, randki. Były pierwsze pocałunki i pierwszy seks!

I ten właśnie film sprawił, że wspomnieniami wróciłam do swoich czasów młodości i z tego powodu podczas oglądania filmu się spłakałam.

Obejrzyjcie, bo warto wrócić do dawnych, młodzieńczych lat i razem z tą zakochaną parą z filmu powspominać.

Chusteczki niech będą w zasięgu ręki! 🙂

Znalezione obrazy dla zapytania wybór film