Archiwum dnia: 24 sierpnia, 2018

Kanalia w sieci!

 

Ostatni raz do tej pani, która nazywa się Maria Pałac i mieszka w Krakowie – ostatni raz!

Zrobiłaś mi piekło w sieci i jesteś sygnalistką, bo za twoim donosem wparowała do mnie Policja i skonfiskowała mi komputery do przeglądu.

Miałaś nadzieję, że wsadzisz mnie do kicia, kiedy to ty kobieto zrobiłaś mi piekło w sieci przez 5 lat, a tyle czasu prowadzę swojego bloga.

Wiem, że dalej mnie czytasz i ostrzegam, że jeszcze jeden post na mój temat na forum Senior Cafe, a ponownie pójdę do Prokuratury i na nowo otworzę sprawę.

Nie zostałaś ukarana, bo Policja w Polsce jest bezradna mimo, że znała wszelkie twoje personalia i pogodziłam się z tym mając nadzieję, że odpuścisz i w końcu dasz mi spokój święty.

Odpuściłaś hejt na forum o2, ale przeniosłaś go na forum Senior Cafe i na priv piszesz do innych paszkwile na mój temat i się wybielasz, bo znalazłaś sobie powierniczkę w osobie użytkowniczki Lila, która zdradziła publicznie, że zalewsz ją wiadomościami.

Ja wciąż czytam forum Senior Cafe i tam się dowiedziałam, że niby zniszczyłam życie twojej córce.

Nie zniszczyłam, a jeno przekazywałam jej twoje wypociny, aby na ciebie kobieto wpłynęła abyś się opanowała!

Piszesz, że to ja atakuję ciebie, a więc pokaż publicznie – na forum Senior Cafe link, adres do strony, bloga, forum społecznościowego jakąkolwiek moją negatywną wypowiedź na twój temat.

Nie masz czegoś takiego i nie możesz się niczym obronić  moją negatwną wypowiedzą, a ja określam, że jesteś zwykłą kanalią, bo albo jesteś chora psychicznie, lub bierzesz jakiś towar pobudzający.

Oświadczam ci, że żadna Lilka mnie nie wspierała i nie kierowała mną, bo jesteście siebie warte i teraz ostatni raz oświadczam, że następny paszkwil pójdzie do Prokuratury, bo ja nie pozwolę niszczyć mojego, dobrego imienia.

Każdy twój paszkwil zgłaszam do Adminki – Joanny Gackiej i są one usuwane, tak samo jak odpowiedzi użytkowniczki Lila, a następnym razem zrobię zrzut i zgłoszę to gdzie trzeba, bo może w końcu dostaniesz po kościach.

Nie może być tak, że ktoś będzie mi niszczył życie w sieci.

Sprawiedliwość musi w końcu stanąć po mojej stronie, bo przez 5 lat – codziennie mnie niszczyłaś i zniszczyłaś moje serce – kanalio!

Mam w archiwach wszystkie twoje kanalio wyczyny, jak się mną bawiłaś, moją rodziną i moim mężem nazywając mnie czubem i tu taka namiastka!

czub w akcji
czub w akcji (15.07.2015.18 09:35):
czub opanował obsługę komputera i obsługę onetu!!Drżyj świecie w posadach,czub ma komputer i moc z nią!!Czub móżdżył i wymyślił jak dokopać.Czub wie,ze policji ma się nie obawiać bo policja czuba nie ruszy.

Czub do wariatkowa. 

 

Mam twój komentarz na blogu, gdzie nazwałaś mnie debilką!

Reasumując jeszcze jedna zaczepka, a idę na Policję, a może w końcu zamilkniesz, bo dostaniesz adekwatną karę, a ja poczuję w końcu satysfakcję, że kanalia została ukarana!

Ostrzegam!

Moich czytelników przepraszam za ten wpis, ale walczę o swoje dobre imię w obliczu psychopatycznej osoby i chcę w końcu oddychać pełną piersią i rozmawiać z normalnymi ludźmi w sieci, a nie być atakowaną przez babszytla bez bolca, która dostała pierdolca jak Kryśka Pawłowicz niczym!

Kurtyna!