Kanalia w sieci!

 

Ostatni raz do tej pani, która nazywa się Maria Pałac i mieszka w Krakowie – ostatni raz!

Zrobiłaś mi piekło w sieci i jesteś sygnalistką, bo za twoim donosem wparowała do mnie Policja i skonfiskowała mi komputery do przeglądu.

Miałaś nadzieję, że wsadzisz mnie do kicia, kiedy to ty kobieto zrobiłaś mi piekło w sieci przez 5 lat, a tyle czasu prowadzę swojego bloga.

Wiem, że dalej mnie czytasz i ostrzegam, że jeszcze jeden post na mój temat na forum Senior Cafe, a ponownie pójdę do Prokuratury i na nowo otworzę sprawę.

Nie zostałaś ukarana, bo Policja w Polsce jest bezradna mimo, że znała wszelkie twoje personalia i pogodziłam się z tym mając nadzieję, że odpuścisz i w końcu dasz mi spokój święty.

Odpuściłaś hejt na forum o2, ale przeniosłaś go na forum Senior Cafe i na priv piszesz do innych paszkwile na mój temat i się wybielasz, bo znalazłaś sobie powierniczkę w osobie użytkowniczki Lila, która zdradziła publicznie, że zalewsz ją wiadomościami.

Ja wciąż czytam forum Senior Cafe i tam się dowiedziałam, że niby zniszczyłam życie twojej córce.

Nie zniszczyłam, a jeno przekazywałam jej twoje wypociny, aby na ciebie kobieto wpłynęła abyś się opanowała!

Piszesz, że to ja atakuję ciebie, a więc pokaż publicznie – na forum Senior Cafe link, adres do strony, bloga, forum społecznościowego jakąkolwiek moją negatywną wypowiedź na twój temat.

Nie masz czegoś takiego i nie możesz się niczym obronić  moją negatwną wypowiedzą, a ja określam, że jesteś zwykłą kanalią, bo albo jesteś chora psychicznie, lub bierzesz jakiś towar pobudzający.

Oświadczam ci, że żadna Lilka mnie nie wspierała i nie kierowała mną, bo jesteście siebie warte i teraz ostatni raz oświadczam, że następny paszkwil pójdzie do Prokuratury, bo ja nie pozwolę niszczyć mojego, dobrego imienia.

Każdy twój paszkwil zgłaszam do Adminki – Joanny Gackiej i są one usuwane, tak samo jak odpowiedzi użytkowniczki Lila, a następnym razem zrobię zrzut i zgłoszę to gdzie trzeba, bo może w końcu dostaniesz po kościach.

Nie może być tak, że ktoś będzie mi niszczył życie w sieci.

Sprawiedliwość musi w końcu stanąć po mojej stronie, bo przez 5 lat – codziennie mnie niszczyłaś i zniszczyłaś moje serce – kanalio!

Mam w archiwach wszystkie twoje kanalio wyczyny, jak się mną bawiłaś, moją rodziną i moim mężem nazywając mnie czubem i tu taka namiastka!

czub w akcji
czub w akcji (15.07.2015.18 09:35):
czub opanował obsługę komputera i obsługę onetu!!Drżyj świecie w posadach,czub ma komputer i moc z nią!!Czub móżdżył i wymyślił jak dokopać.Czub wie,ze policji ma się nie obawiać bo policja czuba nie ruszy.

Czub do wariatkowa. 

 

Mam twój komentarz na blogu, gdzie nazwałaś mnie debilką!

Reasumując jeszcze jedna zaczepka, a idę na Policję, a może w końcu zamilkniesz, bo dostaniesz adekwatną karę, a ja poczuję w końcu satysfakcję, że kanalia została ukarana!

Ostrzegam!

Moich czytelników przepraszam za ten wpis, ale walczę o swoje dobre imię w obliczu psychopatycznej osoby i chcę w końcu oddychać pełną piersią i rozmawiać z normalnymi ludźmi w sieci, a nie być atakowaną przez babszytla bez bolca, która dostała pierdolca jak Kryśka Pawłowicz niczym!

Kurtyna!

16 myśli na temat “Kanalia w sieci!

  1. To takie okropne, aż niemożliwe. Ale piszę jakbym życia nie znała. Pozaglądałam w te seniorskie miejsca i ogólnie wydają mi się toksyczne, jak te wszystkie starcze miejsca – kluby seniora czy uniwersytety trzeciego wieku. Ale są osoby, które je lubią i przenoszą swoje frustracje, bo się zestarzeli. Sama jestem stara i tylko dzięki młodym trzymam się na powierzchni. Wydaje mi się, że zawsze swój ciągnie do swego, a babcie i dziadkowie tylko w swoim gronie mogą się pomądrzyć. Młodzi by im na to nie pozwolili.

    Polubienie

  2. Zgadzam sie z Teresą, to takie okropne, że trudno uwierzyć!
    Tym bardziej obrzydliwe, że pani ze zdjęcia wygląda sympatycznie, ale już nieraz przekonałam się, co potrafią niektóre sympatycznie wyglądające matrony w realu.
    W sieci zdarza się to chyba częściej, szkoda, że nie można liczyć na skuteczną interwencję kogo trzeba…

    Polubienie

  3. To jest bardzo ciekawe, że takie miejsca seniorowe mogą być tak jadowite. Ale to nie jest kwestia wieku … lubię oglądać pewną youtuberkę i ona zwróciła mi uwagę, że na kafeterii wypisują o niej i jej rodzinie okropne rzeczy. Tematy są kasowane przez administratorów, ale i tak powstają nowe, które niczemu nie służą ponad rzucanie błotem w osobę, której nie zna się w realu. Powiedziałabym, że to taka bardziej kobieca sprawa, gdybym się na dwóch-trzech panów, którzy też mają monotematyczne luzy pod sufitem, nie natknęła. Trzymaj się Sagulo.

    Polubienie

    1. Ta kobieta świechno też mnie nie zna z realu, a mimo to dostała na moim punkcie szajby! Takie gnębienie ludzi w sieci to podłość i zakrawa o chorobę psychiczną. Współczuję wszystkim, którzy są ofiaram hejtu chorych ludzi, a prawo w Polsce nie umie ich bronić, bo jest bezradne!

      Polubione przez 1 osoba

  4. Faktycznie, nie można się zastanawiać, tylko nie pozwolić się obrażać. Zapiekłych, złośliwych ludzi jest sporo. Czerpią satysfakcję z dokuczania innym. Straszne.
    Serdecznie pozdrawiam

    Polubienie

  5. Niby na zdjęciu taka „słodka babcia” a tak naprawdę zwykła ludzka kur.a… Pozory mylą… Świat jest pełen gnid, ale śmiejmy się z nich, bo nawet oplucia są nie warci. Sam mam taką kanalię, takie gówno i to na dodatek w rodzinie, cóż począć, jak to na świecie, są kwiaty, ale są i chwasty… Trzymaj się i nie daj sie byle ścierwom!!! Miłego weekendu 🙂

    Polubienie

    1. Stasiu ja wiem, że masz w rodzince kanalię i Ty się nie dawaj, bo wiem jak to przeżywasz. Ja nie dam się i tak jak napisałam – następnym razem składam doniesienie do Prokuratury!

      Polubienie

      1. Ze zdrowymi ludźmi to ja tu rozmawiam i na ich blogach i jak do tej pory nie trafiłam na draństwo. Jeśli się pojawia, to nie reaguję, ale w zasadzie mam komfort z Wami rozmawiać!

        Polubienie

  6. Trudno zająć jakieś stanowisko, bo sprawę jakby widać od końca. A w sieci tak bywa, że nie wiadomo kto na kogo i za co się obrazi, a potem już na noże. Ale jest takie powiedzenie, że: „Mądry ustępuje głupszemu”, tylko, czy na to już nie za późno?

    Polubienie

Dodaj komentarz