Brakuje mi autorytetów!

Od dwóch lat w stacji TVN oglądam tylko wiadomości i nikt mnie nie namówi na nic więcej.

Dostaję odruchu wymiotnego, kiedy widzę w dennych programach Małgorzatę Rozenek – Majdan, która codziennie na „Pudelku” jest rozebrana i pokazuje swoje wdzięki na złość Dodzie.

Towarzyszy jej podstarzały piłkarz i oboje myślą, że są gwiazdami.

Napiszę po cichu i czytajcie po cichu, że jak to kobieta – na „Pudelka” zaglądam i codziennie przecieram oczy ze zdziwienia z powodu takiego jak, to niektórym palma odbija i nie mogą żyć bez tego, aby nie pokazać swojego życia prywatnego – codziennie.

Nie oglądam autorskiego programu Kuby Wojewódzkiego, gdyż jego goście najczęściej są z najniższej półki i gadanie o gejach i lebijakch, a także uroda rozebranej „Wodzinki” mnie mierzi po całości.

Nie oglądam żadnych seriali kręconych na potrzeby stacji, gdyż podczas emisji reklamy mi przeszkadzają i się wnerwiam. Po co mam oglądać półgodzinny odcinek pocięty przez 20 minutowe reklamy.

Nie oglądam „Dzień dobry TVN” , który emitowany jest w godzinach porannych, a rozmowy w tym programie nie mają żadnej wartości i nic do mego życia nie wnoszą.

Uważam za zbrodnię na swoim wizerunku udział Kraśki w śniadaniówce, kiedy się jest całkiem niezłym dziennikarzem, ale jak to się mówi – kasa nie śmierdzi!

Brakuje mi w tej stacji autorytetów, bo durne programy robione na licencji amerykańskiej do mnie nie trafiają.

W sobotę chętnie oglądam „Drugie śniadanie mistrzów”, gdyż czegoś się z tego programu dowiem, a na TVN BIS 24 interesuje mnie babski punkt widzenia w programie „Babilon”.

Oczywiście codziennie mam w planie i czekam na kolejne „Szkło Kontaktowe” i jestem fanką tego programu na poziomie.

Dziś w TVN była wiosenna ramówka i nagle zobaczyłam te wszystkie twarze, które naprawdę nic nowego nie wnoszą w moje życie i stwierdziłam, że na mojej liście nie będzie żadnego z proponowanych programów, choć są to nowości.

Nie interesuje mnie jakaś tam „Hipnoza”, ani żaden nowy serial. Uważam, że ta stacja robi z ludzi debili i co najgorsze w polskiej telewizji nie znajduję żadnej alternatywy.

Uciekam w inne kanały, które posiłkują się dokumentami, historią, programami przyrodniczymi i naukowymi, bo mi ta sieczka w TVN nie leży, a nawet denerwuje i mierzi!

A i jeszcze się wypowiem. Od lat nie widziałam w TVN wartościowego filmu, bo TVN nie inwestuje w dobre, światowe kino, a „Harry Potter” jest emitowany raz na miesiąc i to skreśla tę telewizję w moich oczach!

Jak dobrze, że w sieci można obejrzeć dobre i ambitne kino i to polecam kinomaniakom.

Ostatnie moje odkrycie muzyczne za przczyną moje młodszej Córki 🙂

 

 

 

2Małgorzata Rozenek-Majdan, Magda Mołek, Kinga Rusin i Maja Ostaszewska

 

2Andrzej Sołtysik, Anna Kalczyńska i Piotr Kraśko

2Kuba Wojewódzki

8 myśli na temat “Brakuje mi autorytetów!

  1. Jacy to ludzie na zdjęciach, wszyscy widzą. Nie tylko polska tv jest denna, podobnie i u mnie kardasziany i inne dno jest emitowane. Tylko nie ma czemu się dziwić. Młodsze pokolenie to lubi i ogląda. Lubią popatrzeć na wystrój domów i kreacje w jakich „gwiazdeczki” się prezentują. Wychodzę z
    założenia, jeśli coś mi nie pasuje, mam pilota i przełàczam na inny kanał.
    Czasami tych kanałów brakuje😁😁😁😁😁😁

    Polubienie

  2. Bardo mało oglądam telewizję, polityka mnie nie interesuje, za programami historycznymi nie przepadam. Lubię czasem popatrzeć na inny świat w programach pana Cejrowskiego, czy mam też swoje ulubione seriale na TVP2. Dużo jest programów, które dają wielkie show, bo to się teraz najlepiej sprzedaje, im większych ludzie robią debili z siebie tym są bardziej popularni. To niestety pokazuje jakie mamy próżne i puste społeczeństwo. Telewizja ogólnie lubi grać na ludzkich emocjach, niektórzy dziennikarze łamią nawet wszelkie zasady, by tylko zdobyć materiał dotyczący świata gwiazd lub dramatów ludzkich, liczy się zasada kto pierwszy ten lepszy. A ja pomimo wszystko lubię sobie czasem popatrzeć na jakiś program typu odmóżdżających i Harrego Pottera też oglądam 🙂 Kuba Wojewódzki może popełnia masę błędów, ale kto ich nie robi, jest zakręcony to fakt, ale i bardzo inteligentny, w swoim programie niekoniecznie gości tylko ludzi jak to nazwałaś z niższej półki, oglądając go czasem się pośmieję, a czasem dowiem czegoś ciekawego. Może zbyt poważnie podchodzisz sagulo do życia, myślę, że trzeba czasem wyluzować jak to mówi mój syn i do pewnych rzeczy podejść z przymrużeniem oka 😉

    Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę 🙂

    Polubienie

  3. Byłam oglądaczką Kuby Wojewódzkiego i inne programy oglądałam, ale coś mi się zmieniło od dwóch lat i nie znajduję niczego co by mnie porwało i za czym bym tęskniła. Czasem obejrzę Kuchenne rewolucje, ale nie dla Magdy G, a dla efektu rewolucji. Dziękuję za obszerny komentarz 🙂

    Polubienie

  4. Dziękuję za odwiedziny, tym bardziej miłe, bo osoby z którą zgadzam się prawie całkowicie.
    W „tewałenie” oglądam tylko blok informacyjny ok. godz. 19-ej, ale nie w całości tylko pospołu z Polsatem, i TVN-24, praktycznie do „kropki nad i’. Oglądam nie z uwagi na jakość, ale ciekawych gości czasami tam bywających.
    „Szkło kontaktowe” słucham, a raczej słuchałem, bo tak mi czegoś zabrakło, gdy Krzysztof M. odszedł.
    Autorytety? No cóż, czas wszystko zżera. Zresztą, czy można dzisiaj być autorytetem? A może właśnie dlatego trzeba …?
    Życzę powodzenia na nowym miejscu.

    Polubienie

    1. Tak więc obie oglądamy z chęcią wieczorny blok informacyjny, bo faktycznie są tam prowadzone ciekawe rozmowy. Wczoraj był Senior Cimoszewicz, którego opinie bardzo lubię. Jeszcze Czarno na białym i szkiełko. Mamy te same więc upodobania. Pozdrawiam i dziękuję 🙂

      Polubienie

Dodaj komentarz