Dość szykan w sieci!

Komenda Stołeczna Policji
ul. Nowolipie 2
00-150 Warszawa
i Komenda Rejonowa w XXXX
Program Uwaga
WARSZAWA ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa

Ja xxxx, zam. w  xxxx- wnoszę o rozpoczęcie działań policyjnych w związku z szykanami, nękaniem i naruszeniem moich praw autorskich na forum o2 w sieci. Nie wiem kto dopuszcza się tego rodzaju przestępstw, a trwa to już dwa lata.
Podaję jeden z linków, gdzie bezprawnie umieszczone są wpisy z mojego osobistego bloga:
http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=6892919
Jest to jeden tylko z wątków, gdzie notorycznie pojawiają się obraźliwe wpisy i został ukradziony mój nick w celu podszywania się pode mnie w wulgarnych wypowiedziach.
Już raz zgłaszałam podobne działania, ale odstąpiłam z nadzieją, że się uspokoi i przestanę być szykanowana w sieci. Niestety, nadal jestem obrażana, choć nikomu nic złego nie zrobiłam i nie karmię trolla. Moje milczenie nic nie pomaga, a Administracja tego forum nie reaguje na moje monity, a więc w akcie desperacji zgłaszam to na policję, w celu uzyskania IP tych osób/y i przykładne ukaranie. Tym razem będę konsekwentna i nie odmówię współpracy, bo czas zatrzymać falę nienawiści w stosunku do mojej osoby.
Proszę o pomoc w eliminacji tego podłego procederu.

Oto jeden z popisów na mój temat i sorry, że z błędem:

Będzie dowodem:

 

kalinaxa blokująca

Pewna Choszxxxx
postanowiła napisać nekrolog.
W dniu pogrzebu odkryto
grób bez trumny.
Niespodzianka, niedoszła nieboszczka
Mrógała i łypiąc jednym okiem
Rozkoszowała się swoim podstępem.
mając wielce zadowoloną minę,
bo jej małpiego sprytu nikt nie umniejszał.
Dzisiaj ze wstydu kryje się po kątach,
pisze bloga i chodzi do psychologa.

IP i czas połączenia logowane. [20869486]
Regulamin o2 mówi, a więc zobaczymy jak ten regulamin zadziała:
  1. o2 oświadcza, iż wszystkie posty, pliki, komentarze oraz inne treści umieszczane w forum.o2.pl są rejestrowane przez o2, podobnie jak adresy IP, z jakich umieszczenie nastąpiło. o2 oświadcza, iż każdorazowo gdy zwracają się o to do o2 odpowiednie, uprawnione organy państwowe powołane do wykrywania, zapobiegania lub ścigania przestępstw, o2 udostępnia takim organom odpowiednie dane związane z funkcjonowaniem forum.o2.pl, w tym dane dotyczące IP użytkownika, który umieścił daną treść lub w inny sposób korzystał z forum.o2.pl, przy czym o2 działa w tym zakresie wyłącznie zgodnie z właściwymi przepisami prawa zobowiązującymi o2 do przekazania takich danych.
  2. Zaczynam poważną walkę z trollami pochodzącymi w Klubu Senior Cafe i nie spocznę, jeśli nie dopadnę łajzy, która się nudzi przed monitorem. Jeszcze jest wiele programów, gdzie zgłoszę ten wredny, długoletni proceder. Będę pisała wszędzie, aż ktoś łajzę zdemaskuje.

8 myśli na temat “Dość szykan w sieci!

  1. Kanalie wszędzie się znajdą niestety i w internecie ich nie brakuje.Z reguły puszczamy to mimo uszu, a to błąd, ponieważ rozzuchwala to ich na całego. Powodzenia Kalinaxa. Pozdrawiam

    Polubienie

  2. Anka kathi, nie odpuszczę i będę walczyła o swoją godnośc. Zapłaci mi jedna z drugą za wszystkie epitety rzucane w moją stronę. Policja musi podjąć działania, bo w dzisiejszych czasach to jest nowe dla nich wyzwanie.

    Polubienie

  3. Jestem z Tobą, Kochanie:) Wiem, że Jesteś mądrą Dziewczyną i Zrobisz z tymi, co Cię obrażają porządek. Takie rzeczy nie są już bezkarne i wbrew temu, co się niektórym wydaje, nikt w internecie nie jest anonimowy. Każdego można namierzyć, a policja ma na to niezawodne metody. Dziś już nie lekceważą takich spraw, bo internet jest częścią życia. Czy Ci ludzie myśleli, że Cię zaszczują??? Ha ha ha:))) Szkoda, że Cię tak nie znają, jak ja:)))Nie chciałabym być Twoim wrogiem, Kochana:))))Jesteś bardzo łagodnym Człowiekiem , ale podpaść Tobie…:))))

    Polubienie

    1. Marylko, dziękuję za wsparcie. Dla mnie to bardzo wiele, bo być, czy nie być w sieci. Nie poddam się i nie poddam się. Nie dam się zastraszyć, a będę walczyła o godne bycie w sieci, a chwasta trzeba wyplenić, dziekuję więc.

      Polubienie

  4. Powaznie – wyslalas takie cos na policje?

    To konkretnie: co niby policja ma tu do roboty, za co ktos mialby byc ukarany i jakie paragrafy zostaly zlamane? Bo podany tu glupawy wierszyk podpisany nickiem podobnym do twojego (a chocby i takim samym) nie jest czyms, co interesowaloby nasz prawo. I slusznie zreszta.

    Polubienie

Dodaj komentarz